Prisene står på forsiden, men finner de ikke ved søk enda. På Europa er Now or newer mye billigere enn VIP.
Ser ut til å kun vere Europa-destinasjonar. For San Francisco må du nok benytte deg av Vip Go tilbudet
Ah, presis. Må ha utreise i september så då kan eg bare smelle den bestillinga inn nå til NOK 6104. Kjøpte VIP Go til NRT i desember og SFO i februar tidligere i dag
Det er for mange kjipe destinasjoner på now or never. Gdansk liksom? Du får jo kastet billetter etter deg når som helst!
Berlin er da ingen kjip destinasjon for et par dager på tur, ble nok en tur dit for min del til den edle sum av NOK 1,477 t/r fra HAU i november (vurderer å endre til 1,677, dvs. da er det "fantastiske" SK + på tur til). Gdansk har jeg vært mange ganger siden 1993, sist i 2010ish og synes (syntes i hvert fall i 2010ish) at det fremdeles var bra. Billettene du får kastet etter deg dit er vel stort sett med LCC. Synes at tilbudene er bra jeg, men det er da kun min mening London er jo aldri feil, og Paris er jo bra og Hamburg er undervurdert, kunne faktisk tenkt meg en ny tur til alle promoteringsstedene denne torsdagen.
Gdansk er riktig så trist spør du meg, men det er jo subjektivt såklart. Et hvert sted jeg ser norske skilt, menyer og drita nordmenn på hver pub er et sted jeg styrer unna. Enig i at London sjelden er feil da. Men det var ikke det som var poenget. Poenget er at det så og si alltid er billige billetter til Gdansk. Warszawa er forøvrig veldig mye bedre
Berlin på meg også i pluss ned og lagt inn upgrade hjem i optiontown men har ikke fått det bekreftet. Lurer på når jeg får det bekreftet. Takker for all hjelp er ny på optiontown
Egentlig med deg jeg, som sagt lenge siden jeg var i Gdansk, Krakow er hot iflg. en lokal kollega av meg
Du kan se om du har blitt oppgradert visst det står 2 kolli istedenfor 1 på din reisebekreftelse , det korte svar ja blir automatisk oppdatert
Selve oppgraderingen skjer ikke før 1 til 2 dager før avreise vanligvis, men det kan også drøye til 4 timer før avreise. Du bør uansett ikke basere turen på oppgradering da det er langt fra sikkert at du får det.
Ja, ofte en liten stund før du får bekreftelse på oppgradering fra OT. Jeg har en gang fått mail 3 dager før avreise, men det tror jeg er absolutt maks av hva du kan forvente.
Booking klassen skal forandre seg fra Go til Plus i appen ja. Men som nevnt over så skjer dette neppe før en-to-tre dager før avreise, vanligvis etter at du har fått en e-post fra OT om at oppgraderingen har gått gjennom. Og skulle du ikke få OT-oppgradering så skal du også få en e-post fra OT om dette.