Helt uenig, synes at dette endelig har vært kampanjer der SAS har vært skikkelig konkurransedyktige på pris. Jeg fikk f.eks. CPH-BGO for 363 kr, billigere enn DY og under halve prisen av det SAS skulle ha før og etter Now or Never.
[bonusrøkter] Relax already... Nå har jeg ryddet litt her. Hold dere til saken og diskuter hyggelig med hverandre. Vi diskuterer et tilbud, ikke verdens undergang. [/bonusrøkter]
Noen som har sett eller hørt noe om hvilke destinasjoner til kliner til med i dag? Håper på dublin, men det er kanskje liten sjans for det siden det har vært europasalg på den.
700kr dyrare enn Vip Go og same startdato. Håpar framleis på eit Tokyotilbud som gjeld frå oktober, men det må eg visst sjå langt etter.
Da blir det en langweekend til Shanghai 21- 24/01/16, bra deal med 11880 poeng for 2986,-, det er 3,9 poeng pr krone det! . Si i fra om noen vil henge med, bare hyggelig med selskap, og jeg snakker flytende shanghainese...
Jeg kunne tenke meg en tur til shanghai men hvordan fixe visum, bor i SVG men reiser stadig til Oslo. Får man dette på dagen eller kreves det flere besøk hos ambasaden?
Regner med det kommer på nytt VIP/NoworNever etterhvert.. kanskje jeg har penger på konto neste gang Da blir jeg med! Stress med visum tho
Det står på ambasadens sider at man må møte opp personlig og ikke lenger er mulig og sende pass/søknad og at dette vil bare bli sent i retur om man prøver.
Kommer alltid nytt Now Or Never. Flere destinasjoner i Asia er gjengangere på NoN Og det med visum er bare å ha god tid så ordner alt seg
Nå etter "Now or Never" tilbudene i går, har Tokyo billettene økt med hele 2,- fra 3999,- til 4001,-...
Ser ut som dagens NOW OR NEVER er PLUS biletter til følgende steder: London 799,- Paris 799,- Amsterdam 699,- Berlin 699.- Dubkin 799,- Hamburg 699,- Gdansk 749,- Haugesund 699,- Alta 849,-