Enig med @lMartin London er perfekt for MR både med god tid på LHR og flust av Lounger å velge mellom. Helt klart en at det blir flere MR hit.
Ikke for å smugle sigaretter, altså? Enig i at LHR er bra MR. Særlig når du kan komme deg via CPH eller ARN. /koffert
Gjorde et par kjappe søk på LHR i Mars nå og på di datoene jeg eventuelt hadde hatt ledig tid ser det ikke ut til og være noe særlig tilbud
Eg kan lage ei liste til deg: No.18 City Lounge, Birger Jarlsgatan (Diamond+). No.18 City Lounge, Stockholm Central (Gold+). Og så rundar eg av med nokre hasjknaggar frå storrøykarane i Frösundavik: #loungegate, #ministry_of_silly_decisions, #the_beginning_of_the_end, #demise_of_an_airline [/rant]
Kontakt nærmeste Tsar. Spøk til side; kontraksloungen i Ams holder åpent for EBG (og plus-reisende?), så AMS er fremdeles en rimelig MR-mulighet MED lounge, for oss som er opptatt av det. Her er min reiserute 9.5: Booking OSL-AMS-CPH-OSL Tue, 09 May 2017 08:20 Oslo (OSL) 10:10 Amsterdam (AMS) Flight SK 0821 Aircraft Boeing 737-800 (winglets) Booking Class SAS Plus Tue, 09 May 2017 17:40 Amsterdam (AMS) 19:00 Copenhagen (CPH), Terminal 3 Flight SK 1550 Aircraft Airbus A319 Booking Class SAS Plus Tue, 09 May 2017 20:45 Copenhagen (CPH), Terminal 3 21:55 Oslo (OSL) Flight SK 1472 Aircraft Boeing 737-800 Booking Class SAS Plus Totalt 7,5t i ams og nesten 2t i den københavnske gullstue. En fin heldagstur. Hyggelig om noen blir med. Jeg kan gjerne gjeste inn.
På sju timer er det fullt mulig å ta en bytur. Amsterdam har en masse å by på og Nederlenderne er verdenskjent for sin unike kaffe som serveres på byens mange coffee shops. Nå har jeg aldri besøkt loungen på AMS, men jeg føler meg ganske sikker på at kaffen ikke er like bra der
Ser nå at å være kurer fra AMS plutselig ser litt lugubert ut, ja. Bytur må til, for øvrig. Derfor min lange "mellomlanding". /koffert