Hei fra bartebyen. Skikkelig bergensvær her med lite snø og grått vær i januar. Fint lys i morges fra OSL Ned igjen til OSL senere i dag. Ha det kjekt
Noen dager blir travlere en andre. Hospitantene fikk med seg en rekanylering. Artig når ting skjer. Håper dagen er mindre hektisk der ute i den store verden
"Alt" er vel billigere en automatene på OSL? Billigst, i den grad det finnes er vel et Curve type kort eller et Bank Norwegian kort og uttak de grønne dollarsedlers hjemmland. Om en ikke må ha de i lommeboka før landing da.
En gledens onsdag. Flyklagenemda har fattet vedtak i min sak mot SAS, og jammen meg fullt medhold. Denne skal jeg printe ut, ramme inn og ta med på SAS sin minglekveld og virkelig gni i ansiktene deres. Sak 2022-01818
God kveld fra Koh Samui. Der kom gebyr for avbestilling og ombooking av bonusbilletter med SAS ja. 250 kroner per pers til Europa og 750 per pers til Nord-Amerika og Asia. Fair nok for avbestilling spør du meg, men kanskje litt stivt for ombooking?
Friskus på Oslo S tok 5%, gitt... automatene virker selvsagt ikke / er tomme for dollars. Ellers "glemte" den middeladrende SAS-ansatte å sette på priority tags, noe jeg ikke så før første kolli var ekspedert. Sist kom faktisk alt først (med tags).