Onsdag før jul...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 17. des 2025 kl 08:13.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,312
    Bonuspoeng:
    183
    Stordalen inviterte på mat og bobler i forkant av gårsdagens julekonsert med Sølvguttene i Frogner kirke, en hyggelig invitasjon. Senere på kvelden ble jeg også invitert av DNB til et tilsvarende opplegg, men en konsert holder:)
    upload_2025-12-17_8-11-29.png
    upload_2025-12-17_8-12-33.png

Ha en strålende onsdag alle bonusnisser:)

EndreD, HaraldOslo and obay like this.
  2. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,716
    Bonuspoeng:
    113
    Takk det samme :)

I dag skal jeg forsøke å søke opp Hertz leiebil for februar neste år for å sanke noen flere nivåpoeng i den uforventede jakten på diamant. Min opptjeningsperiode begynte 1. desember så at SAS har en så raus julekalender gjorde det vanskelig å motstå fristelsen til å bli diamant igjen. Tror ikke jeg går for lifetime diamant derimot.. (med mindre de har en like raus julekalender hvert år de neste 10 årene)

EndreD and Maggie like this.
  3. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,254
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra langt mot nord. Mørkt og kaldt her sammenlignet med Oslo, selv om det er nok snø, og selv om det er mye mindre kaldt enn det vanligvis er på denne årstiden.

I dag er det årets nest siste flytur, turen går hjem igjen til Oslo og noen plussgrader der. Så blir det vel hektisk jobbing før jul og panikkshopping av julegaver de neste dagene.

God onsdag, alle. Det er en hel uke igjen. God tid! :)

Maggie liker dette

Del denne siden