Onsdag, flydag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flyingdutchman, 31. des 2025 kl 08:16.

1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,448
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra taxien til Værnes.

Siste klipp på concious traveler sikres med dagens flygning og har et lite håp om st poengene først kommer i morgen.
    Det blir en liten tur til Østfold, gravbesøk, før leiebilen pekes til Oslo, leveres på Vika, før vi inntar et rom høyt oppi Plaza hotellet.
    Begynte å sjekke litt restauranter i går men der må jeg bare konkludere med at det var lovlig sent å tenke på det. Alt jeg sjekket var enten stengt eller fullt. Får muligens satse på roomservice. Eller avslutte årets matinntak på Illegal burger? Hvem vet...

Ønsker alle en fin avslutning på 2025 og et godt 2026!

Berlioz, EndreD, Calling and 7 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,416
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Gjester i heimen i kveld, fruen har allerede begynt forberedelser med vasking, handling og oppdekking.

Takk for året som har gått:)

Berlioz, Calling, Ololsen and 6 others like this.
  3. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    28,583
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra extime lounge,CDG.
    Overraskende bra lounge.
    IMG_5810.jpeg
    Takk for året som har gått felles bonusnisser og et riktig godt nyttår:)

Last edited: 31. des 2025 kl 11:55
    Berlioz, EndreD, Calling and 7 others like this.
  4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,535
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra hjemmekontoret i nordvest. Heldigvis bare noen få timer i dag før en får prøve å ta seg en trimtur før det blir nytt etegilde i kveld.
    Rollover hadde vært digg nå for i morgen er det tomt: Godt nyttår alle bonusnisser!

hhu.jpg

stekus, Berlioz, EndreD and 4 others like this.
  5. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,309
    Bonuspoeng:
    183
    Godt nyttår alle bonusnisser.

Her skal det feires nyttår i utlandet med gode venner. Det tror jeg faktisk er første gangen jeg er utenlands på nyttårsaften. Blir sikkert hyggelig.

2026s første flytur skjer allerede i morgen og den andre allerede 2. januar. Her skal LTD sikres!

Berlioz, Eddie47, Maggie and 2 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, på siste dag i 2025.
    Solen skinner i dag også, og vi koser oss i sengen. Med kaffe, altså.

I går ble (noen av) årets julegaver montert i nytt trimrom, så i dag kan det hende det må trimmes litt. Ellers kan det kanskje utsettes til neste år?

Skal bruke noen minutter på se etter flere bonusbilletter, selv om kalenderen egentlig er full. Men man vet jo aldri hva man finner?

Om nøyaktig en uke sitter vi på første flight i 2026, mot CPH for så å reise til MIA. Det gledes.

Ha en fin en!

7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,424
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Numedal.

Nesten snøbart og veldig uttynnet skiføre. To år tilbake hadde vi allerede måkt eldste delen av hyttetaket en gang. Vi liker best årets variant.

Eks-forloveden fikk både bonus - og nivåpoeng i kompensasjon fra Amex etter surrete overføringer i sommer, og dermed ble jakten på gullnivå aktualisert igjen. Vi er lettlurte i så henseende, men det er jo moro også. Det lekes i tankene med en dobbelt poengtur ila april, sannsynligvis vestover. Foreløpig står vi kun med en lavpoengstur til TFS om en måned.

Vi ønsker godt nyttår til alle IF-ere, og til alle andre også!

Calling, Eddie47, Maggie and 2 others like this.
  8. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,138
    Bonuspoeng:
    113
    Siste dag i året er også siste dag i inntjeningsperioden. 2025 er så langt året med mest level. Spent på hva 2026 bringer.

Screenshot_20251231-114406~2.jpg

Har igjen å se CC videoen for å bevise hvor bevisst jeg flyr. Tar det i løpet av ettermiddagen, og håper poengene havner i 2026.

Ellers skal DnB upgrade activeres og curve oppgraderes så jeg kan GBIT de siste 3 månedene inn i det nye året. Og det skal måkes snø så det blir plass til ny snø i et nytt år.

Ser frem til artige flyopplevelser, mye bra inside informasjon her på forumet, masse poeng, og minst like mye snø i 2026.

Godt nytt år

Maggie liker dette
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,150
    Bonuspoeng:
    293
    Snøen kom sent til solkysten i år og kanskje det holder til neste år?
    Her blir det pinnekjøtt med doktoren og kone i kveld og kvelden avsluttes sikkert ut i neste år med en årgangschampagne fra min ynglingsprodusent Montaubret ..

For 2026 er lite planlagt så det blir nok ikke diamant, men dagens EBD varer til mars -27. Da blir målet diamant i -27.
    T-11 til RUN
    T-124 til BKK
    T-139 til KKN .. mor ville til Grense Jakobselv og Nordkapp, så da bestilte jeg billetter dit
    T-238 til TRD fôr bursdagsfeiring for minstemann
    T-247 til YYZ
    … og i desember blir det Oslo og Løkken Verk for lutefisk og julebord
    Det blir forhåpentligvis litt innimellom utover året, men pensjonister har det jo så travelt ..
    IMG_1408.jpeg

Ololsen and Maggie like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,150
    Bonuspoeng:
    293
    Hva finner man på i en uke i Øst-Finnmark?

Del denne siden