Helt irrelevant siden du kun får 1 time gratis. Men husk å be om å få boblebad på massasjerommet. så kan du/dere bade litt før massasjen.
Kun homeopatiske mengder brennevin der, Sunnfjordingen. Litt av poenget med "nødbrems", skulle jeg mene .
En spennende dag for Josefine(de som har hatt smått de siste 10 tar den) Go around på landing til FRA, og foreløpig 60min delay videre til CDG. Og ikke minst, en SAS 340 på FRA; Edit; snakker 90 min delay. Ser ut for å bli veldig lite tid på hotelloungen i Paris
Når man går for langt, må det kompenseres med væsketilførsel .. ... må jo øve før helgens maratondager med maratonløperen
God aften! Dagen i dag ble først brukt på å finne ut om jeg har Lounge tilgang i Frankfurt ( som flere her inne sikkert la merke til ) Etter det tok jeg turen opp i nordmarka for litt fiske! Satte ny pers på tørt i dag Nå skal trumf,OBX, og awardfares sjekkes! Har enda en fligth jeg burde få i F. ha en fortsatt nydelig onsdag
Nå fikk jeg skikkelig lyst tilbake på IC Malta! Har du testet temperaturen i bassengene? Når vi var der sent i fjor høst var det ikke mye å skryte av...
Ja... har tenkt litt på det, kan bli slitsomt det der. Det er noen år siden jeg holdt på med den slags. Kanskje finne en pub å sitte på, så kan vi ta rundetider på’n?
Når fastlegen effektiviserer reseptfornying litt i overkant Nå jobber du som anestesilegene på jobb omtrent. Bra det.
Det nærmer seg slutten på en lang dag, det er også en god dag. 6 timer i FCT med obligatorisk selfi i badekaret og x antall champis. Nå gjenstår bare 8 timer i LH F (Dessert blir servert as we speak) og en ny dag i Tokyo. Min største frykt er nå tg661 21 jun. Var satt opp med ny config men er nå utilgjengelig på seatmap
Onsdagskvelden har kommet og planen var jo at man skulle vært hjemme fra Tigerstaden nå, men den gang ei! Etter mange timer på vannet har sola satt sitt preg, spesielt på ansikt og armer. Var jo overskya idag, så da trengte man vel ikke solkrem...? Ellers har det blitt ei lita tur tilbake på Sumo for å sjekke om champisen var like god som igår. Det var den, men stemninga var hakket vassere igår Nå begynner kroppen å kjenne på kjøret som har pågått siste døgnet, så begynner så smått frem til å treffe hotellsenga når man til slutt kommer dit!