Oppgraderingstilbud på mail

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av yukho, 11. febr 2016.

  1. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Min erfaring med disse mailene er at det bare betyr at det er fullt i Økonomi - og de prøver å få betalt før de flytter opp noen gratis.

    Jeg har fått 4 slike mailer det siste året på USA flygninger - sagt nei takk alle gangene - ......og fått gratis oppgradering til Plus etterpå alle gangene :)

    Så bare vent du - så ordner nok dette seg. Så kan du heller se om du få bruke poeng videre til business upgrade..
     
    BangkokBob and RoadKing like this.
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Min eldste datter som studerer i Nederland og er hjemme på ferie, fikk mail på torsdag med spørsmål om hun ville oppgradere. Den linken gikk rett til Optiontown og med en pris på €38 pr. leg. (hun reiser via ARN fordi hun ikke klarer å stå opp om morgenen...).
    Så nå har tydeligvis SAS begynt å sende ut OT mailer også...
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Keep us updated.. Jeg har samme erfaringene med Emirates; Kommer det slike eposter er klassen du sitter i nærmest full, så sjansene for upgrade er gode om man har status..
     
  4. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk i går mail fra SAS om jeg ønsket upgrade. Men dog ikke noe om pris bare; "Vil du reise litt behageligere til ..." - og da med link til OptionTown. Her er det mye ledig i alle klasser. Så liten sjanse for oppgradering uten å måtte betale for det...
     

Del denne siden