Da fikk jeg omsider svar fra Avis. Tror at det å ta kontakt på facebook kontoen deres var det som skulle til, for der fikk jeg svar som tok ansvar. Et par dager etter kontakten der, kom følgende i mail: Tack för ditt tålamod medans vi undersökt din sak hos oss. Nu kan vi äntligen bekräft att dina poäng är utdelade, 4 000 poäng. Du kommer själv kunna se dem inom ca 4-6 veckor. Ha en fortsatt fin dag! Glad for å få de manglende 4000 poengene, men jeg syns det både er for dårlig at jeg må etterlyse dem og at det i værste fall skal ta tilsammen nesten tre måneder etter siste leie før man faktisk har poengene. Jeg skjønner ikke helt, når de nå svarer at de har gitt meg poengene, hvorfor dukker de ikke bare opp i morgen? Vi lever jo i 2018!
Parkering i P10 funker også som gull, poengene er på konto et par dager etter at parkeringen er avsluttet. Sto der 11 ganger i 2017, og 11 ganger kom poengene.
Nei, denne tråden handler om tilbudet på 22.000 for tre leier (3x 4000 + 10.000), se første post Jeg venter også på mine siste 10.000 og har sendt epost men ikke fått svar. Spørs om jeg må ta en ny runde på Facebook..
Heller ikke fått de 10.000 ekstra poeng. Hadde totalt 6 leier hos AVIS på denne Amex kampanjen. Dette bør gi meg 20.000 poeng. Hvordan anbefaler dere å purre AVIS? De svarer aldri på epost.
Jeg hadde sendt epost med alle fakta til [email protected], ingenting skjedde. Klaget så min nød til Avis på fb, fikk svar hvor det ble spurt om kvitteringen på emailen. 2 dager etter fikk jeg beskjed om at poengene var overført og at jeg ville få dem ila 2-6 uker... Har nå fått poengene. Jeg er egentlig veldig fornøyd med Avis, men dette er rett og slett utrolig dårlig. Det frister overhodet ikke på slå til på nye kampanjer, jeg har bedre å bestille enn å mase på dem i flere måneder for å få det de har lovt.
Nå har Avis besvart e-posten jeg sendte. De sier de 10.000 poengene er kreditert og blir synlige innen 1-2 uker.
Har dere noen erfaring med prisen dere har betalt for en langhelg typisk torsdag - søndag? Jeg mener det stod på awisworld at jeg skulle betale kr 1400, men på kredittkortunderlag sendt på mail etter leieforholdet står det en pris på ca 4500!
Godt tips. Der stod den lave prisen! Synes bare det er merkelig at jeg får en slik mail med vesentlig høyere pris, samt i avtalen som lå vedlagt nøkkelen så lå også høy pris.
Hei. Til info så skrev jeg en ganske direkte mail til American Express sin kundeservice som videresendte den til sjefen for Amex i DNB (Vidar Bergseth) som har bedt meg sende reservasjonsnr for alle leier jeg har hatt. Han tok så kontakt med AVIS og satte meg på CC på mailen. Jeg tror som en "glitch" fikk jeg tilsendt hele statistikkfilen for hele kampanjen som viser alt fra hvor mye de har tjent og hvor mange leier de har hatt. Ser ut som de har fått god profitt (AVIS), men fremdeles har jeg ikke mottatt ekstra poeng. Om noen ikke har fått poeng for sine reservasjoner så send meg en PM med din epost og reservasjonsnr i AVIS så skal jeg videresende dette til ham.
Det spørs om jeg må ty til dette for å få mine resterende 10000 poeng. I dag er det to uker siden Avis svarte meg på mail og sa at poengene vil være synlige om 1-2 uker... Gah ...