Opptjen 22 000 Ekstrapoeng hos AVIS

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Lars J, 08. juni 2017.

1. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    Og til meg sa de at poengene skulle være på kontoen innen 6-8 uker. Det var for litt over 9 uker siden...:mad:

2. bXmi

bXmi Medlem

Likes mottatt:
    307
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg måtte klage inn Avis til Forbruker Europa for å få de poengene de hadde reklamert med gjennom SAS Eurobonus. Dette var for 2 år siden. Tok 8 mnd før poengene kom på konto, men det løste seg nokså fort når ECC tok saken.

3. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    Utrolig men sant, nå begynner det å skje noe her! Sendte en ganske skarp mail til Avis i går hvor jeg etterspurte mine 20000 poeng (2 * 10000). I dag ramlet det inn 2 * 8000 poeng på kontoen! Kan nesten ikke tro at de har reagert så raskt, er kanskje heller et sammentreff at de gjorde det samtidig med at jeg sendte ny mail :cool: Selv om jeg er fornøyd med at jeg i det hele tatt har fått noe, har jeg fortsatt ikke fått det jeg har krav på, jeg mangler fortsatt 4000 poeng :mad: Er nesten fristet til bare å gi f... og si meg fornøyd med det jeg har fått. Jeg venter en liten stund til og ser om det kommer inn noe mer, så får jeg se om jeg orker å fortsette kampen...:rolleyes:

Fredrik81 liker dette
  4. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk også 8k og skulle også ha 10k. Har ikke sendt noe på dette så det var nok tilfeldig.

5. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    I dag tikket det inn ytterligere 12000 poeng fra Avis! Som nevnt i #63 manglet jeg 4000 poeng etter den siste overføringen. Nå fikk jeg 10000 poeng for de tre første leiene og 2000 for de neste tre leiene. Da har jeg altså mottatt 8000 for mye, men det tenker jeg er en grei kompensasjon etter all frustrasjonen og sinte mail jeg har måttet sende for å få det jeg hadde krav på :cool:

DanH, pineapple_juice and jgroneng like this.
  6. pineapple_juice

pineapple_juice Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    779
    Bonuspoeng:
    93
    Omsider tikket det inn 10.000 på min konto også. Dermed 22.000 totalt på denne kampanjen.

Claus liker dette

Del denne siden