Eg var også i Oslo tilfeldigvis denne kvelden, og skal overnatte. Så det hadde vore kjekt Slepp også å køyre bil!
Ser ut som om tirsdag 18 begynner å skille seg ut som en favoritt, ettersom vi da er så heldig å få besøk utenbys fra. Jeg hører uansett med Sumo angående de to datoene som har flest stemmer og så lar jeg "pollen" stå oppe en stund til. Valgte bevisst å ikke legge det til de to neste ukene der begge har røde dager. Jeg synes også at Solli er et bedre sted å møtes, for man sitter ganske dust om man er flere på Storo. Litt for Japansk for min smak. Ikke samme mulighet til å slå sammen bord som på Solli.
Blir nok mulig 18, etter en sommer avslutning i barnehagen...var ikke med i fjord og må i år... Solli er midt i smørøyet Joda for de som ønsker prostata undersøkelse mens de sluker sushi be my guest Ber dere fylle ut IPSS(Internasjonal prostata-symptomskår) på forhånd takk
Jeg deltar jeg så lenge det etter 12.. juni kl. 11:05 (For da lander KLM) Sumo har jeg aldri prøvd før så dette blir en ny opplevelse og jeg se dem serverer mer enn bare Sushi (siden denne gutten ikke spiser Sushi), så dette blir nok bra Så regn med meg
Faktisk er biffen dems innafor...erfart i helge Aldeles nydelig Ahhhhhhhh, kontra tørre knekkebrød om 10min.....huff
Er knekkebrødene med riktig pålegg kjøpt på riktig sted, riktig tid, og med riktig kort så gir de litt mer poeng enn en middag på Sumo
Pålegget ble makrell i tomat. Så ja det beste kostholdsrådet for en bonusjeger. @jgroneng bør vurdere stillings som helseminister, kan vel ikke være vanskelig å slå Listhaugs sunnhets råd
Noe mer som er bestemt om dato? Ser ut som om jeg muligens skal via Gardermoen den 18. og det er jo alltid mulig å fortsette videre først dagen etter...
Ser ut som om det blir 18 Rakk ikke å kontakte sumo, men ringer de senere i dag og legger ut en ny tråd med endelig hodetelling.
Har du tenkt på at om du finn fersk makrell på Kiwi, og koker det med ferske tomater, så har du sylta ned endå meire poeng... https://3iuka.no/artikler/arter/makrell/lag-makrell-i-tomat-selv/ flott at det er den 18.ende. Eg kjem ved opning, men må bli med på ein middag ein anna plass(eventuelt høre om Sumo passer for alle, og eg kan legge ut...), men vil gjerne komma att om nokon fortsatt driv på litt seinare utpå!
Herregud da @ValdresBjarne ! Så mye strev for å få max EB, på fisken, tomaten og fjordkraft kampanje EB? Hørtes ut som en knakende god plan Takk for oppskriften, skal mailes til sjæfen, som styrer kjøkkenet i heimen(Jeg kan bare omelett, flippe burger, stappe pizza i oven og det viktigste av alt å BBQ en saftig steik+div god saker på grillen) Apropos senere ut på dagen blir også doktoren, som sagt må innom en obligatorisk barnehage avslutning den dagen, så blir vel rundt 20.00 hos ut. for litt EB sanking og small talk om EB relaterte kupp
Ser jeg går av vakt 18.juni, så da hadde det jo passet fint å slenge seg på toget inn mot tigerstaden for en overnatting, samt oppleve denne form for gruppeterapi for første gang
Det beklager jeg. Var nok i egne tanker Jeg stiller nok også 18.6. Lenge siden sist nå, så har litt samvittighetskvaler I den sammenheng..