Som for trådstarter Kom meg fort over det, men dæven hvor irriterende det er å miste bussen med 10 sekunder på grunn av bagasjen er blant de siste (med priority).....
Fikk nesten hjerteinfarkt på Newark når vi landet. 5stk koli priority nesten rullende på rekke og rad på v.k tid
Da er vi to. Men har ved flere anledninger (da i utlandet) sett at det har stått X antall traller utenfor flyet og så fort den med pri bagasje var full var det klampen i bånn videre. Men det spesielle er hvorfor fungerer dette så mye bedre (min personlige erfaring) i utlandet enn på f. eks OSL? Ligger «feilen» i utlandet eller på OSL?
Det er ikke alle flyplasser som har automatisert bagasjehåndtering enda da. Selv en stor og flott flyplass som HAM fordeler fremdeles store deler av bagasjen manuelt.
BKK i januar, 4 mann med priority tags på koffertene, de var blandt de 8 første som kom ut. Og alle de 15-20 første hadde denne flott oransje tag'en.
På OSL nå akkurat kom all priority-bagasjen absolutt helt sist. Flaks jeg blir hentet idag og at de er et stykke unna, for flybussen måtte jeg løpt etter..
I HKG virker den litt for godt. Vi venter og venter og ble til slutt litt sure for at bagasjen vår ikke kom. Da viste det seg at baggasje merket HON ble løftet av båndet for oss. - neste gang vet vi det i allefall