Ekspertdom frå ho mamma: Sjokoladekaka i loungen var nydeleg. Gutungen lot seg ikkje be to gongar og lessa på til seg sjølv:
Ho mamma helsar blidt tilbake og er optimistisk Katta er nemleg no ute av sekken, ho mamma veit det blir Pluss-klasse heimover, men ho er nok litt spent på kva det har å seie på ei interkontinental flyging... Med mindre gutungen prøver på oppgradering ved gate i SFO...? Hmm...
Første strekning: SEA--SFO (United) Vel på plass i krøtterklasse, rad 34 på ein småfrekk A319. Så langt bak har eg ikkje vore i eit fly av type B737 eller A319/320 på aldri så lenge. Det er vel ikkje mange på forumet som hugsar setekonfigurasjoner langt bak i fly lenger, så her er ei påminning: Ei slik påminning er kanskje meir relevant frå ei interkontinental flyging
Handbagasje på monkey class Dame på rad 32 har altfor mykje handbagasje. Kabinsjef seier tre gongar -- stadig meir innstendig -- at dei må ta det eine kolliet fram i flyet, men det blir ikkje sjekka inn. Kabinsjefen lover på tru og ære. Dame på rad 32 er framleis i sjokk over å måtte sjå litt av bagasjen finne vegen framover mot første benk og såpass eksaltert at kabinsjef til slutt tar fram utestemmen og seier: Mam, one more word from you and I'll have you off the plane! One word! Dame på rad 32 seier no at det er hennar rett å ha med to kolli inn i kabinen. Kabinsjef seier at det absolutt ikkje er riktig. Dame på rad 32 gir seg til slutt... Konsekvensen? Dame på rad 32 får plass til sin bagasje rett over hovudet. Min bagasje, derimot, blir flytta bakover til bak bakerste benk... Jesus Kristus!
Ingen grensekontroll ut av USA på SFO?? Det er mogleg at eg er ekstremt sløv, men eg fekk ikkje med vi gjekk gjennom passkontroll og tollklarering for utreise frå USA her på SFO. Vi kom med United innanriks og rusla hit til loungen ved utgang G8 utan spor av sure passkontrollørar eller bissevofsar som skal snuse fram smuglervarar. No er eg forvirra... Ja-ja, vi får marinere hjernecellene våre her i katakomben som United Club-lounge brukar ved G8... Lite folk og det ser ganske ålreit ut, vil eg seie. EDIT: Mattilbodet her i denne loungen er som i den gamle innanrikskantina som SAS hadde på Gardermoen... Ingenting å skrive heim om, eigentleg... EDIT 2.0: Ein vaksen har fortalt meg at det ikkje er tollklarering på utreise frå USA. Alt kva ein gløymer...
SK PLUS frå SFO til CPH SAS pluss er godt dokumentert på dette forumet, så eg kjem ikkje til å vere så veldig grundig, men her frå 20A og 20B ser det lovande ut. Setet er ikkje så ille og fotstøtta kan kome godt med, spesielt for ein slik krykkenisse som meg. Ho mamma er òg nøgd enn så lenge. Kapteinen er svensk, personalet er ein blanding av svenskar og danskar. Sjåføren lover flytid på 10 timar og 10 minutt til Kastrup. Ved ombordstigning såg det ut til at 70 % av flyet høyrde heime i gruppe A, B og C. Det heile førde til den gode gamle gardemomølja, men ho mamma og eg bølla oss forbi den delen av bølingen som høyrde til gruppe D, E og F... Alfabetet er tydelegvis vanskelege saker... Arm doors, crosscheck and report! Scandiland, here we come!
Nokre tankar om SAS PLUSS SK936 suser no 11 800 meter over Island og ein over 10 timar lang flytur går inn i siste fase. Det skal seiast at då oppgraderingsbodet ikkje gjekk gjennom, så vart eg oppriktig skuffa. Ein blir jo fort bortskjemt når ein prøver livet i C-klasse (F er for meg enn så lenge terra inkognito). Tidlegare har eg prøvd både første og andre rad i plusskabinen (interkontinentalt). Personleg synst eg at den fotstøtta på første benk er langt betre enn det ein får lenger bak. Rad 20 er altså mi personlege favorittrad i plusskabinen. Så er det ting som mat- og drikkeservering. Der er SK C eit veldig godt produkt. SK+ er heilt ålreit. Laksepastaen som vart servert i dag får tommel opp både frå gutungen og ho mamma. Det blir vel fort fleire turar i SAS PLUS på langdistanse, spesielt dersom eg kan få fatt på rad 20 (altså første benk). *** No står det att berre transportetappar nordover frå Kastrup, så med mindre det skjer noko heilt utanom det vanlege, så avsluttar eg reisebrevet her idét vi paserer Vatnajøkull. Takk for følgjet, folkens!
Ser ut som ho mamma har fått en flott tur sammen med guttungen .. Kanskje hun tar en tur alene neste gang? Når det gjelder SAS Plus så synes jeg det er et helt OK produkt .. Takk for turen og fly pent hjem
Selv takk for både de artige innslagene og underholdnings verdien i deres reisebrev, utmerket forfatterskap og ikke minst hu mamma, som har hold fast igjennom tykt(C) og tynt(+). Vel hjem og det gledes til neste reisebrev.
En særs artig tur å følge, og iallfall med den innlagte spenningen i starten. Sku tro at det stod i manus. Helt enig angående fremste benk i sas plus. Hadde den selv ned til HKG for noen år siden, og der sitter du godt. Onde tunger (brodern) skal ha det til at det fortsatt stinker tåfis på dette flyet, men det får nå heller gå.