Første strekning: WF976 VDS--KKN (via VAW) Det er rart med det, eg følte heile vegen på veg til flystripa at eg hadde gløymt noko. Til slutt føreslo privatsjåføren at eg kanskje tenkte på pandionkatten. Det kan nok stemme for både pass, pengar og lommebok er med! Innsjekken var litt kronglete fordi eg måtte presentere meg til skrankepersonalet... Slitsamt med nytilsette, altså... Mykje enklare med eit 'Hei, står til?'. Kva blir det neste...?
WF976 har rutemessig ankomst VDS kl. 1837, men allereie no kl. 1823 dundra ein snasen (?) Dash ned på stripa her, noko som skal tyde på at vi bør nå rutemessig avgang kl. 1852. Reisefeberen stig!
På slike korte bakkestopp er alltid sjåføren ute og tar ein liten inspeksjonsrunde for å sjå at vengjene framleis heng på og for å ta eit par saftige spark i dekka. Eg utelukkar ikkje at titten omfattar meir, men kvifor la seg forvirre av fakta? No er det ombordstigning! Ut å flyyyyyyyyyy!
Dagens sjåfør er svensk. Kvifor svorskar ikkje svenskar? Elles har eg sikra meg det setet med best beinplass, rad 10 -- i midten:
Finnes ikke bedre benplass innenriks enn rad 10 hos Widerøe så den er det bare p nyte Riktig god tur, godt å se første etappen er før rutetid og at du slapp unna buss for fly
Kanskje er eg gal, men å fly propellfly er rett og slett stas, synst eg. Min rutine ved take-off ombord hos Widerøe er følgjande: I det flyet snur ute på rullebanen og gjer seg klar til å starte peise på nedover rullebanen, lener eg meg tilbake i setet og lukkar augo medan eg lyttar til propellduren som stadig kraftigare dundrar gjennom skroget under aksellerasjonen. Så kjenner eg på rykket som trykker meg tilbake mot seteryggen og høyrer lyden av bagasje som flyttar seg i hattehylla over meg. Her må eg alltid svelgje unna ein klump i halsen samstundes som knirkinga i skroget aukar og kroppen er med på rørslene som oppstår når flyet tøffar bortover rullebanen. Alt dette skjer i løpet av 20 sekund og vipps er flyet i lufta, knirkinga avtar og etterkvart slappar propellane meir av. Herleg! Og i dag skal eg få oppleve alt dette to gongar på under éin time. Endeleg er flyskamkjensla på veg bort...!
Det er vel ikkje mange ordinære rutefly som kan by på betre beinplass, ei heller i utanriksfart, vil eg tru. Ikkje forvirr meg med fakta no! *** Kort mellomlanding på VAW, den svenske sjåføren er ute og sparkar i dekka igjen. Snart går turen vidare til KKN, vi må berre få ombord nokre vardøværingar. Hu-hei, kor det går!
Tilsynelatande tett mellom flyplassane i Aust-Finnmark, men det hender jo stadig vekk at vegane er stengt grunna guffent vêr, så fly er fint:
Sørvistilbodet ombord hos Widerøe på kortbanenettet blir eg aldri heilt klok på. Innimellom blir det delt ut sjokolade til alle passasjerar ved alle mellomlandingar. Andre gongar berre til avstigande passasjerar ved mellomlandingar. Eg har òg opplevd at det berre er sjokoladeservering ved siste stopp etter ei mjølkerute. I tillegg kjem varianten heilt utan servering. Dette er eit lotteri av type Joker Nord! Sjåføren har ikkje slått av setebelteskiltet, så i teorien skal vi alle halde oss godt tjora fast, men allereie etter fire minutt i lufta er person nummer to inne på toalettet, utan at flyvertinna ser nemneverdig irritert eller uroleg ut. Ja-ja, går det, så går det (kan brura ha sagt). Elles var SAS trivelege nok til å ønskje meg velkomen om bord kl. 2030. Eg har sete 1C. Sete ein 1D var oppteken. @Eddie47, veit du kvifor? Sikker på at du er på EWR???
Sjokoladeoppdatering: Ingen sjokolade delt ut. Snufs og buhuuuu *** Andre strekning: KKN--OSL: Kraftig forseinking! Kor lenge er eg stranda her, tru?
Der skjedde det som i altfor stor grad aukar spenningsfaktoren: SK4478 har på veg frå OSL til KKN fått eit teknisk problem som gjer at sjåføren stoppar på TOS der ein teknikar står klar. Problemet er venta å bli løyst i løpet av ein time. Kjem flyet då hit til KKN for å ta med meg sørover? Ho mamma ventar!
Japp, eg håpar at dei får fiksa flyet og at personellet ikkje går ut på flytid. Då går heile satans USA-turen rett til helvete... Huff, eg har ikkje nervar til dette!!!!!
Det går nesten ikke an å trykke like på noe slikt. Men vi krysser fingrene for deg, og heier på teknikeren!
Reiste KKN-VDS selv i går. Må da være en av verdens korteste ruteflydistanser (10min)? (Dog ikke via VAW)
Da er LN-TUK aktiv på FR24 igjen, så da er det håp om at den svinger innom KKN om ikke alt for lang tid... God tur sørover, krysser fingrer for at det går greit nå! Edit (21:10): Nå forsvant den igjen, og endret status til "Unknown" på avgangstid på FR24...
Siste beskjed: Teknikar på TOS greier ikkje å få fiksa flyet vårt. Neeeeedtuuuuur! Men SAS har funne eit erstatningsfly til oss! Dette er fader meg ikkje bra for nervene...