Reisebrev: Go west! Frå Aust-Finnmark til Washington (SK/UA/Seattle, Ballard, Victoria m.m.)

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 15. okt 2019.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    11 timar ombord i eit fly er ikkje så ille når ein får sitje foran gardina. Her på forumet er SK C godt dokumentert, så eg skal ikkje analysere.

Som nemnd er dette første gong ho mamma reiser standsmessig. Ho ante ingenting om at ho skulle fly SAS BIZ før ho måtte svinge til venstre for å finne det ho kallar 'suiten sin'.

Både mat og drikke har ho mamma likt godt. Ein annan passasjer inspirerte henne til å trykke på skjermen og vips fekk ho sett filmen 'Ut å stjæle hester', høyrd på musikk og meir til.

Vi har begge sove litt, men ingen av oss har lagt setet flatt ned denne gongen. Det vart litt unaturleg på ei dagtidsflyging trass i at natta før avreise vart veldig kort...

Ho mamma veit ikkje at gutungen har bydd på oppgradering frå SK+ til SK C òg på heimreisa. Vi får håpe at vi òg då får sitje foran gardina, men det er ikkje godt å vite på førehand korleis bodlotteriet går.

Så ber eg om orsaking for at det vart stille frå oss, men Internett-oppkoplinga var i beste fall elendig...

20191017_094305.jpg

veeegard, drsyk, OttoL and 20 others like this.
  2. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Sjette strekning: LAX--SEA
    Dette heldt på å gå til helvete grunna to timar langt opphald i køa for å bli sendt inn i landet... Det er ikkje eit einaste land som har eit like inneffektivt og uvennleg immigrasjonssystem. Og det lar eg bli dagens brannfakkel.

Deretter tollsjekk og så vandring heilt til terminal sju for å finne neste fly. Vi kom fram etter sikkerheitskontroll akkurat då boarding starta:
    20191017_141443.jpg

drsyk, OttoL, watchaddicted and 10 others like this.
  3. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God plass på 1D. Vi passar på setet ditt, @Eddie47:
    20191017_142128.jpg

Sjåføren lover flytid til SEA på 2 timar og 8 minutt...

Straks klare, snart kvilepuls. United Express tar oss med :)

drsyk, OttoL, watchaddicted and 10 others like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Toronto inn i Canada er like ille ...
    På EWR brukte vi 15 min i går, tror ikke jeg brukte mye mer i MIA den 5/10 ...

Når flyr dere fra SFO?

Kalsnes liker dette
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Tør nesten ikke fortelle dette. Men jeg har opplevd å bruke 10 -ti- minutter fra gate og til jeg var ute på LAX. Hadde riktignok ikke innsjekket bagasje, men lell.
    Skal dog innrømme at det er en unik rekord og har kanskje sammenheng Med at jeg reiste Lufthansa First og brukte automat.

Gribb, Earl, Kristian and 1 other person like this.
  6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    Du får prøve ut terminal 3, da får du andre assosiasjoner med Toronto:cool:

7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har kommet inn til YYZ fire ganger, to ganger fra CPH, en gang i transitt fra CUN i Mexico og en gang i transitt fra USA.
    Begge gangene fra CPH var et mareritt og den fra Mexico var utrolig langdryg, mens den fra USA var svært enkel.

Jeg velger sjelden selv hvilken terminal jeg kommer inn til på flyplasser, hvor kommer man fra på terminal 3 på YYZ?

OttoL liker dette
  8. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    Da må du fly noe annet enn Star Alliance. Jeg har skjønt det slik at det er hoved saklig Star Alliance som bruker terminal 1 i Toronto mens Skyteam og Oneworld bruker terminal 3.
    Skjermbilde fra Wikipedia: Screenshot_20191018-002402_Wikipedia.jpg
    Men vi får håpe at Terminal 1 blir bedre ettersom Terminal 3 er bedre utfra det jeg har lest meg opp til

9. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Lærdom for SAS:
    For every member of our United team to consistently deliver that outstanding level of caring service, we must be as diverse as the costumers and communities we connect.
    Med andre ord: SAS må tilsetje fleire IF-arar!

20191017_145002.jpg

drsyk, OttoL, watchaddicted and 5 others like this.
  10. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Kvit klut levert ut hos United express domestic first. Ho mamma bryt ut: Det fekk vi i -73, òg! Mogleg med eit anna selskap, men pytt-pytt...

Kylling vart servert. Svært enkelt:
    20191017_151415.jpg

Altså, det er triveleg å sitje på første benk, men eg er usikker på om det er verdt (oppgraderings)pengane. Vi får sjå om det dukkar opp fleire EB-poeng på kontoen enn ved reise i krøtterklasse, men eg trur ikkje det skjer grunna oppgraderingsvilkåra.

drsyk, Sonictravel, OttoL and 9 others like this.
  11. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Sidan vi har landa for tidleg, opplever vi det same som @Eddie47 i ørkenen. Vi ventar på å få tildelt gate ved terminalbygget. Det står nokon der...

Neste (ikkje førstkomande) sundag.

watchaddicted, paron, Earl and 3 others like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Vi kom fem timer for sent ..

13. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Sant det. Og her venta vi i fem minutt.

Snart har vi bagasjen i hende og skal køyre til familien.

Reisebrevskrivaren tar pause, men kjem plutseleg tilbake.

Takk for følgjet så langt! :)

drsyk, Sekon, Sonictravel and 14 others like this.
  14. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    Godt å se dere er vel fremme etter en lang reise og lange køer i immigrasjonen.
    Regner med det blir noen ekstra timer på øyet etter det som virker som kun en håndfull timer søvn de siste dager.
    Nyt Seattle :)

Kristian liker dette
  15. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    Eks-forloveden och jag er lettete og glade at dere er kommet i mål, velberget og med stil.

Kristian liker dette
  16. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Det vart ikkje fleire grunnpoeng inn på konto av denne oppgraderinga. 75 % inntening (etter opphaveleg billett) gav 750 EB-poeng mellom LAX og SEA. Endå ein grunn til å ikkje betale ekstra for å sitje på første benk hos UA...

Teaser
    Det har vore stille ei stund og eg veit at folket sitrar etter meir. Dagane går fort og det går frå slektstreff til slektstreff samt ein del farting til og frå på m.a. I-5 (interstate 5).

Plutseleg dukkar det opp ei småfrekk smuglarhistorie og totalslakt av Nordic (heritage) museum i Ballard.

Til slutt i denne omgang: Eit bilete for dei tørste tatt på Costco:
    20191018_151941.jpg

Ryktet skal ha det til at broren til han som starta Costco her i USA prøvde seg på eit butikkeventyr i Noreg. Er det nokon her som hugsar SmartClub-konseptet? Det gjekk jo til helvete, men Costco går så det susar!

Smuglarhistorie og totalslakt kjem plutseleg.

Kanskje blir det nokre ord frå Victoria (British Columbia) og mogleg Seattle før vi er ferdige med dette reisebrevet. Per no er det ingen som veit, i alle fall ikkje forfattaren.

Last edited: 21. okt 2019
    veeegard, Upsaker, Earl and 14 others like this.
  17. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    9 sider med herlig lesing. Et argument i neste lønnsforhandling er at da har du mer penger til å reise som igjen fører til reisebrev som kan sies å være et kollektivt gode.

drsyk, Eddie47, Kristian and 2 others like this.
  18. Kristian

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for det! Og litt kondolerer for at det har vorte så langdrygt...

Og ikkje minst takk for tips til lønnsforhandlingane! :)

OttoL liker dette
  19. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Det var først nå jeg rakk å begynne på dette reisebrevet og hjelpe meg for en thriller! Har nesten ikke negler igjen her jeg sitter. Og som vanlig skriver du knallgodt og svært humoristisk!
    Takk for at du deler og god tur videre!

drsyk and Kristian like this.
  20. ArrogantBastard

ArrogantBastard Medlem

Likes mottatt:
    433
    Bonuspoeng:
    63
    Liten tvil om at det var noe i det med SmartClub og Costco - SmartClub solgte Costco’s egne Brand «Kirkland» men er ikke sikker på at det var slektskap - uansett ble Costco startet av en Franskmann som også hadde startet et svært vellykket Fransk lignende kjede. Jobber med å skaffe bedre vær her, ser ut til vi står i kø til Onsdag og da blir det mange fine dager !

Eddie47 liker dette

Del denne siden