Brutale priser på alt av promille her, da settes det pris på at Hilton Diamond får en time gratis glad time; Edit; aldri sett noen strengere på den timen. Ikke ett sekund slingringsmonn
Vi hadde en fast runde der. Afternoon tea på den ene øya, så boogie til evening cocktails over broen til den andre før ferge til happy hour. Kåret til verdens beste hotell i en kåring back in the days. Bra kids club også. God deal på poeng med Hiltons 5th night free. Meget god gold-treatment for de som kan få giftet det. Eneste forskjell såvidt jeg husker var sparkling istedet for Champagne som welcome bottle.
Fikk oss frokost første morgenen også. Det er 2 muligheter, vi prøvde Vilu første dagen. Det er ala carte med halvbuffet. Funket helt OK
Frokost på Atoll i dag, bredere utvalg så blir nok å bytte litt på; Nå blir det å snorkle videre og så muligens en kajakkpadling
Kajakkpadling i dag ble en liten(stor) nedtur siden det var avlukket området å vi ikke fikk disp for å padle rundt øya. Vi avsluttet kjapt å tok snorkling med fiskene isf. Ellers bare chilling før det ble middag hos Ufaa, kineserand satt helt utmerket. Nå er det gladtime før det blir bingen:
Det kommer nok sjeldent til å ikke forundre meg den summen folk er villig til å betale for en flaske av det samme vannet jeg har i toalettet. Takk for flott reisebrev så langt, det misunnes!