Bruker denne gamle tråden til en ny historie om SAS appen. Jeg og min kone skulle egentlig til ORD i dag, på første A350-tur. Men, så måtte vi avbestille pga jobb og sånne andre kjedelige ting. Vi er "Connected friends" i appen, og får beskjed om når den andre er ute og flyr. I dag fikk vi plutselig begge melding om at den andre var på vei til CPH. Og i appen til kona står det at jeg skal videre til ORD, og at jeg er sjekket inn.. Hun sendte melding og lurte på om jeg hadde dratt til Chicago uten henne. Lurer på om jeg får poeng for turen også..
Har opplevd det samme. Fruen lurer på om jeg plutselig skal på tur uten at jeg har giddet å si fra hjemme. Da har det vært avbestilte turer som ligger og lurker i systemet et sted. K
Regner ikke med å få poeng, nei. Men det er litt rart at det står at jeg er sjekket inn.. Men, SAS IT..
Samme her, men fremdeles aktiv checkmytrip. I tillegg så må jeg logge inn hver gang jeg går inn på appen
Det siste der har jeg også opplevd for et par uker siden. Utrolig irriterende, for all lagret info blir borte hver gang. Passinfo, andre reisende osv. Jeg byttet passord, og reinstallerte appen. Det har ikke skjedd siden. (Litt redd for å jinxe der nå..)
Jeg slipper å logge inn, tilsynelatende er alt der, bortsett fra reisene. Har nettopp fått ny telefon (men samme sim) om det skulle ha noen sammenheng. Får høre med sas app support.
Jeg kommer plutselig ikke inn i det hele tatt (Android-appen). Logger på, får angitt PIN og bekreftet den, og så returnerer den bare tilbake til Login-siden igjen.... Samme skjer hver gang. Avinstallert og installert appen på ny uten at det hjalp!
Samme skjer her bortsett fra at så lenge jeg har appen fremme så er jeg pålogget. Legger jeg den ned ved feks å gå inn på en nettside eller åpner en annen app så blir jeg logget rett ut. Irriterende
Det var det samme som skjedde hos meg også (skrev om det lenger opp i tråden). Jeg byttet passord. Vet ikke om det hadde noe med saken å gjøre, men det har fungert etterpå. Dette var også på ny telefon, holdt på sånn i en måneds tid.
Nå fungerer påloggingen til SAS appen igjen. Her et klipp fra en post FB-gruppe Frequent traveler Norge i dag: Hi, Thank you for your feedback and we´re very sorry for the inconvience. We have had some general issues with login the latest time, as you describe below. This is however fixed now (earlier today) and you should not experience this issue again. Wishing you a great afternoon! Best Regards, Vilma S Traveler Consultant SAS Customer Service
Prøver desperat (vel, ikke så desperat da) å sjekke inn online. Både på telefon og PC, men nei... Noen andre som opplever det samme? Faktisk, innlogget får jeg ikke opp mine bestillinger heller, det bare ruller prikker over skjermen. Har SAS fått Corona virus?
De har IT-problemer, eg ringte gulltlf. De oppgav at jeg måtte prøve igjen om noen timer, evt ta det på flyplassen.