Tror heller at SARS sitter igjen hos SAS og at AmEx har hatt Corona viruset siden dag en, bare at kinamann har holdt tyst om det
Ventet like godt til i dag tidlig. Da hadde selvsagt alle andre tatt sete i det som ser ut til å bli en ganske full maskin.
Forstår ikke helt dette bildet i appen - vil det koste 0, 2069 eller 4303kr å booke om? Orginalbestilling er Sas Plus Pro BGO-TRD direkte, mens ombooking er via OSL. Ifølge siden før, hvor man velger rute skulle dette totalt kostet 4kr. Har gått på en lignende feil før..
Hadde samme opplevelsen nå i helgen, jeg vurderte et senere fly og fikk opp prisendringsalternativer på hhv 3 og 4 kroner, men jeg fikk aldri kommet videre.
Store muligheter for å bli lurt her, for om man trykker seg videre så må man legge inn kortet uten å se totalsum..
Utvidet innsjekkingstid i SAS-appen? Ved dei to siste reisane med SAas har eg kunne sjekke inn i appen lenge før 24 timar før avreise. Eg har ikkje fått sjekka nøyaktig, men mistenkjer 36 timar. Det kom ikkje noko varsel. Fleire med same erfaring? Gjeld reiser 28/2 og 2/3.
I mange år? Jøss, då er det eg som har vore heilt på vidda... Altså, eg veit at det har vore mogleg på nettsida, men appen var nytt. Vel-vel, akterutsegla som vanleg
Jeg som er enkel i hodet med tilnærmet 0 EDB/EBD kompetanse, har (derfor) valgt å ha å bruke iPhone. Derfor har jeg ikke problemer med Appen til SAS ...har vel aldri hatt det
https://labs.sas/ We strive to take your travel experience to the next level. We’ve partnered with some of the smartest minds in technology to test and develop cutting-edge services. Follow us here and watch for our early adaptor program where you can test out new solutions. Or reach out to share your ideas or just say hi... Hvis dette er teamet back appen, så er det noen dyktige folk der.