Noen som vet om man kan kjøpe seg inn i LH-loungen? Vi har begge gull, men med tre barn må vi da trekke om hvem som må vente utenfor hvis ikke.
Har ikke link, men en kan av og til kjøpe tilgang på web til lh-lounger. Tipper imidlertid at du må fly lh-group.
Tidenes mest innestengte (null vinduer) lounge, dårlig luft og håpløs kvalitet på maten. Overfylt alltid. Mange som kjøper seg inngang eller har PP. Ok betjent bar. Lurer på samme, flyr ikke SAS når jeg kan unngå det - og stortrives med British Airways (særlig flights fra T3 istedet for 5). Men i skolens kommende vinterferie priset BA seg helt bort, mens SAS "bare" kostet halvparten. Så jeg skal innom LH lounge på T2 om noen uker.
Bare så diskusjonen på FT at det var åpnet og sjekket hos SAS. Men FT nevnte også en omtale: https://www.headforpoints.com/2025/01/22/lufthansa-reopens-lounge-in-heathrow-terminal-2/ Har tur til London snart så lover godt dette!
Absolutt! Derfor jeg foretrekker T3, og havner som regel direkte hos Cathay fra start til slutt. Selv om både Quantas, American, og BA sin egen lounge har åpne dører også. Samt Amex Centurion. Cathay har uansett jevnt over best kvalitet på både mat og drikke. Pluss super digge dusjer som nesten alltid har ledige rom, merkelig nok. Men så blir det T2 noen ganger da. Som I prinsippet er en ren *A terminal. Hvor SAS bare henger igjen av *A-historiske grunner, og blir flyttet vekk til bakevje på T4 etterhvert.
Jeg har brukt LH loungen på fredag. Der fikk jeg som EBG med SAS Go også adgang til Senator loungen. Man ser at loungen er renovert. Setene er byttet ut. Ellers var det ikke store endringer. Maten var skuffende, i hvert fall for mine behov. Valget stod mellom fish & chips og en tofugryte. Sikkert bra for den som liker det. Jeg gikk så bare for salat og måte innrømme at SAS loungen tilbake i Oslo var mer fristende for meg. Ellers fullstappet som alltid.
Hva man liker av mat vil jo alltid være subjektivt, det er nok vanskelig for en lounge å kunne lever hva enhver gjest ønsker.
Skal fly BOS-LHR-OSL med VS og SK. 2:40 layover på LHR og transfer T3-T2. Er Virgins "Revivals"-lounge verdt et besøk? Ser den ligger landside/etter immigration så blir kanskje litt tight, men kan godt like en Full English. Flyr Upper Class og Plus, og er EBG. Alternativet er airside transfer og Luftwaffe-lounge på T2, er Senator men ser ut som EBG også slippes inn.
Det er vel sagt å være ganske fullt i VS loungen litt utpå morgenen. Så kommer an på når du lander. Med den korte tiden ville jeg valgt å forbli airside og ta buss til T2.
Planlagt ankomst 07:55 og så videre 10:35. Flyr samme ruten i sommer men med lengre layover så får prøve den da, takk for svar.
Usa flighter kommer vel ofte tidlig inn. Ville tatt virgin om du vil ha dusj, hvis ikke var airside veldig smooth fra samme virginflight til sk. Ingen kø i transfer security.
Lufthansa Senator på T2/LHR er jo kliss lik det den så ut som tidligere. Vet jeg er litt sent til bordet her (unngår SAS når jeg kan), men fikk tilgang til Senator greit med SAS, ST gull, og det inkluderte gjesten uten status. Fortsatt helt ok lounge som jeg har vært på masse før den stengte, men et halvårs oppussing har ikke gjort underverker. EDIT: potetsuppe og Wok m/tofu gjør ikke min dag. Og dette er deres gull sone...
Avreise LHR 2 voksne og 3 barn. Kun jeg som er Gull, og vi reiser på Go-billett (F&F) Blir meg +1 som kommer inn i LH-loungen, da?
Mener å ha lest et sted at vi med ebg ebd kan bruke SQ loungen på lhr når vi flyr lhr-osl pga samarbeidet med SQ. Eller gjelder dette bare om vi flyr lhr-sin?