SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025 kl 14:36.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,797
    Bonuspoeng:
    293
    Så en allerede booket EB-tur til Washington i vinterferien bør gi rabatt på denne? Skal de gi meg poeng tilbake? Det er biz booket med FP4, så hvis de tar utgangspunkt i normalpris har jeg jo allerede fått 40% rabatt ...
    Eller må den bookes mellom 19. og 21. desember?

19.12. SAS – 40% off bonus tickets to USA & Canada
    40% off SAS bonus trips to USA & Canada for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 21 December!
    Book by 21 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.

2. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,897
    Bonuspoeng:
    113
    Du blander, de snakker her om doble poeng på reiser i betalt Plus/Biz mellom januar og mars. For samme type kampanje i kalenderen i fjor gjalt det også bookinger gjort før det ble sluppet i kalenderen. Ble selv Diamant for første gang pga nettopp denne :D

Earl, NoLimit, democomputer and 2 others like this.
  3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,797
    Bonuspoeng:
    293
    Regnet med det :p

4. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,204
    Bonuspoeng:
    293
    Velger å være optimist og lese det som 10 betalte legs, og hvor kun feeders er untatt.

Lignende som da de gjorde match fra flere andre gullkort til SAS gull for en stund siden, og krevde et gitt antall enkelt-legs på revenue for å beholde gullet.

De har (igjen) klart å skrive på en måte som åpner for flere tolkninger :p

democomputer liker dette
  5. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig jeg misforstår deg her, men hvorfor skulle ikke feeders telle?

6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,204
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg leste det et sted. Men ta akkurat det, og hele denne tråden med en klype salt, inntil vi ser SAS release kalenderen :)

7. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Ser det er spesifisert for 2x på IC 23.12 at feeders ikke vil telle, men leser ingenting på denne.
    Men ja, som det ofte er så er dette også litt vanskelig å tolke.

8. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Pleier å stå mer info når luken åpnes(?) Frem til det er det jo gøy å spekulere :)

Last edited: 02. des 2025 kl 14:58
    Flyrlavt liker dette
  9. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,771
    Bonuspoeng:
    113
    På forrige kampanje fikk jeg trigget rabattert pris på eksisterende booking med en endring fra CPH-OSL til CPH-TRF, 750lr pr pax for å spare 40% er jo en god deal. For vår del som bor nærme TRF så sparte vi inn litt av kostnaden i å slippe togbilletter og.

indahla liker dette
  10. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    360
    Bonuspoeng:
    63
    Endring på bonusbestillinger registreres som ny booking og tar med nye rabatter, opplevde selv å overraskende få 80.000 poeng refundert når jeg gjorde en mindre endring i reisetidspunkt på New York tur, fordi jeg nylig hadde oppnådd FP4.

Skarven and Magnus1001 like this.
  11. RBingham

RBingham Nytt Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg er ny i dette, hva betyr feeders i denne sammenhengen, og hvorfor er det unntatt?

12. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,733
    Bonuspoeng:
    183
    For det som gjelde julekalenderluken som diskuteres er det presise at flyvninger mellom skandinaviske flyplasser er unntatt.

Den teknisk korrekte beskrivelsen av tilslutningsflyvninger flyvninger fra Norden til det SAS omtaler som huber i Europa; CPH, OSL, ARN, LON, AMS og PAR

13. RBingham

RBingham Nytt Medlem

Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Så 10 flyvninger innad i Norge, f.eks. mellom Oslo, Bergen og Trondheim, vil ikke telle?
    Skjønner at man ikke har all info på bordet ennå altså :) Men alle innenlandsflyvninger teller som feeders?

14. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,235
    Bonuspoeng:
    93
    Tipper de diskuterer en annen luke der man får doble poeng på Europa og interkontinentale flyvninger. Luken med 15k poeng vil jeg tro gjelder alle flyvninger.

15. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,227
    Bonuspoeng:
    183
    Double points on flights 23.12 er best på SAS Plus for diamond med 30 prosent booking rabatt.

16. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,204
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og hvis de ikke hadde luker for 1. og 2. desember pga cyber monday tilbud, burde den være publisert i dag siden vi allerede vet hva som var i luke 3 :p

Ingenting å se i mail eller på noen av de forskjellige nordiske hjemmesidene (eller den engelske) så langt....

kiev liker dette
  17. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,376
    Bonuspoeng:
    183
    Har heller ikke funnet noe om kalenderen. Men, da jeg sjekket hotell via SAS, stemmer det med dagens luke. "
    3.12. SAS or Partner – Triple points on hotels
    Earn triple Bonus points and Level points on all hotels, and at least 35% discount on selected properties. Book by December 5, valid for hotel stays until December 31, 2026. Terms apply."

upload_2025-12-3_10-16-20.png

Grei måte å tjene litt ekstra nivåpoeng på. Har ikke sjekket hvorvidt prisen økes sammenlignet med andre tilbydere.

holmen and tobeornot999 like this.
  18. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, en feeder er de flygningene du bruker for å komme deg til en «storflyplass» for å fly videre interkontinentalt.
    Feeder=tilslutningsfly

19. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,686
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er altså bare på "powered by hotels.com" ikke på "powered by Scandic"?

20. Hupski

Hupski Nytt Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    13
    Da dukket julekalenderen opp i appen…

tobeornot999 and indahla like this.

Del denne siden