Så en allerede booket EB-tur til Washington i vinterferien bør gi rabatt på denne? Skal de gi meg poeng tilbake? Det er biz booket med FP4, så hvis de tar utgangspunkt i normalpris har jeg jo allerede fått 40% rabatt ... Eller må den bookes mellom 19. og 21. desember? 19.12. SAS – 40% off bonus tickets to USA & Canada 40% off SAS bonus trips to USA & Canada for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 21 December! Book by 21 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.
Du blander, de snakker her om doble poeng på reiser i betalt Plus/Biz mellom januar og mars. For samme type kampanje i kalenderen i fjor gjalt det også bookinger gjort før det ble sluppet i kalenderen. Ble selv Diamant for første gang pga nettopp denne
Velger å være optimist og lese det som 10 betalte legs, og hvor kun feeders er untatt. Lignende som da de gjorde match fra flere andre gullkort til SAS gull for en stund siden, og krevde et gitt antall enkelt-legs på revenue for å beholde gullet. De har (igjen) klart å skrive på en måte som åpner for flere tolkninger
Jeg leste det et sted. Men ta akkurat det, og hele denne tråden med en klype salt, inntil vi ser SAS release kalenderen
Ser det er spesifisert for 2x på IC 23.12 at feeders ikke vil telle, men leser ingenting på denne. Men ja, som det ofte er så er dette også litt vanskelig å tolke.
På forrige kampanje fikk jeg trigget rabattert pris på eksisterende booking med en endring fra CPH-OSL til CPH-TRF, 750lr pr pax for å spare 40% er jo en god deal. For vår del som bor nærme TRF så sparte vi inn litt av kostnaden i å slippe togbilletter og.
Endring på bonusbestillinger registreres som ny booking og tar med nye rabatter, opplevde selv å overraskende få 80.000 poeng refundert når jeg gjorde en mindre endring i reisetidspunkt på New York tur, fordi jeg nylig hadde oppnådd FP4.
For det som gjelde julekalenderluken som diskuteres er det presise at flyvninger mellom skandinaviske flyplasser er unntatt. Den teknisk korrekte beskrivelsen av tilslutningsflyvninger flyvninger fra Norden til det SAS omtaler som huber i Europa; CPH, OSL, ARN, LON, AMS og PAR
Så 10 flyvninger innad i Norge, f.eks. mellom Oslo, Bergen og Trondheim, vil ikke telle? Skjønner at man ikke har all info på bordet ennå altså Men alle innenlandsflyvninger teller som feeders?
Tipper de diskuterer en annen luke der man får doble poeng på Europa og interkontinentale flyvninger. Luken med 15k poeng vil jeg tro gjelder alle flyvninger.
Ja, og hvis de ikke hadde luker for 1. og 2. desember pga cyber monday tilbud, burde den være publisert i dag siden vi allerede vet hva som var i luke 3 Ingenting å se i mail eller på noen av de forskjellige nordiske hjemmesidene (eller den engelske) så langt....
Har heller ikke funnet noe om kalenderen. Men, da jeg sjekket hotell via SAS, stemmer det med dagens luke. " 3.12. SAS or Partner – Triple points on hotels Earn triple Bonus points and Level points on all hotels, and at least 35% discount on selected properties. Book by December 5, valid for hotel stays until December 31, 2026. Terms apply." Grei måte å tjene litt ekstra nivåpoeng på. Har ikke sjekket hvorvidt prisen økes sammenlignet med andre tilbydere.
Nei, en feeder er de flygningene du bruker for å komme deg til en «storflyplass» for å fly videre interkontinentalt. Feeder=tilslutningsfly