Blir det ikke sånn at de må si mitt navn i Inngangen evt? "No need to bring along any sign-up confirmation - we will simply register your name at arrival. We look forward to seeing you there!"
Jeg må på reise, så hvis noen har lyst å overta plassen min er den ledig. Hvis det er så enkelt som å si at man heter "Sykkelthor" i døren burde det være grei skuring vel?
Det har vært Meet & Greet i Stockholm i kveld. Rapportene fra et svensk forum tyder på at: - SAS starter med å legge seg langflat for manglende gjennomføring av løfter (effektiv måte å drepe kritiske spørsmål på) - Ingen dato for når alt blir som lovet - Oslo-lounge åpner i september med treningsstudio (svenskene i harnisk over at Oslo prioriteres foran de ) - Snart skal man finne naprapater og tannleger i SAS App - Friend pooling innføres i stedet for Family pooling Med forbehold om at rapporterende deltakere har utelatt store ting, virker det hele å være et ganske stort gjesp. Om man ønsker å få noe ut av det, bør man forberede noen gode spørsmål og pushe på for klare svar (som tidligere diskutert i flere tråder).
Det må vel være på OSL.. Treningsstudio på loungen er kanskje ikke så dumt, antakeligvis bedre å løfte litt jern enn å drikke folkeøl mens man venter på flyet. Jeg gleder meg til pooling er tilbake, håper det effektivt går å skrape sammen de poeng som er opptjent i perioden siden det sist var noen poolingløsning.
Hva annet kan de gjøre... Bra, bedre det enn å ikke levere. Av alle meningsløse stunt de skal finne på å bruke penger på... City lounge, treningsstudio... Det neste blir vel barneparkering? Herre Jesus... Er det mulig... Hvorfor gjør de ikke noe vettugt i stedenfor, f.eks valutakurser? Hm... Det blir neppe like bra som Family pooling. Ligger nok et ris bak speilet her.
Skal ikke se bort i fra at det blir det samme, men uten krav til at man er i familie. Rett og slett fordi det er tullete å ha regler som ikke kan følges opp..
Hadde vert enkelt og bare fjerne kostnadene med overføring av poeng. Så hadde de sluppet 7 år med utvikling
Tanken på å bruke dødtiden på flyplassen til å trene i stede for å sitte trangt i loungen for å drikke kaffe og spise suppe er fair enough fristende den. MEN, jeg har litt problemer med å skjønne hvordan dette skal fungere i praksis. Det blir ikke aktuelt for meg å begynne å drasse på en ekstra bag med treningsklær/sko og toalettsaker, eller å ha det i en allerede stor/tung jobb sekk hvor det er kamp om utnyttelse av cm3. Det er tross alt ikke trening som er målet med flyturene mine.
Jeg ser den, MEN hvis man vet at man kan få dødtid på flyplassen kan man pakke det man trenger for å trene ganske kompakt. Vi må jo også gå ut i fra at SAS i det minste stiller med håndklær. De gangene jeg tilbringer mest tid i innenriksloungen er som regel i forbindelse med 2-3 dager lange jobbøkter i Oslo eller Lillestrøm. Disse er som regel ferdig på søndag og er jeg ferdig tidligere enn planlagt er det ikke så mye annet å gjøre enn å dra på flyplassen. Da er treningstøyet med uansett
Stemmer! http://www.fredandfriends.com/party/port-a-pint/PORTA.html Husk at eit gjennomsnittlig pattedyrhjerte tikkar ca 2 mrd slag før det takkar for seg. Kor mange av desse hjerteslaga er det verdt å bruke opp på tredemølle og høg puls? Dei burde heller setje inn eit biljardbord og fleire stolar, gjerne liggestolar som dei i utanlandsloungen. Og fleire telefonboksar til taletrengde sjefar som berre må handtere personalsaker der og då.
Siden vi er off-topic, en godt trent person har en hvile/passivpuls som er omtrentlig 10-15 slag lavere enn en som er utrent. Det betyr at hjertet til en godt trent person slår 15 x 60 x 24 = 21.600 slag mindre enn hos en utrent. Hvis en godt trent person øker den aktive pulsen sin med 100% (fra så vil denne gå fra 85 til 170) vil det bety at personen kan trene 4 timer og 15 min per dag og ha like mange slag som den som ikke trener. Så med å være godt trent har du flere slag å bruke på å reise Just saying.., geek out