SAS Meet & Greet - Oslo

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av haakonks, 25. april 2017.

1. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg mener jeg så deg ved ett par annledninger, men sjenert trønder ute av komfortsonen sin som jeg var så hadde jeg mer enn nok med å mingle etter beste evne med de jeg kom i snakk med :oops:

Lover forbedring til neste gang :)

Last edited: 02. juni 2017
    no-backpacker liker dette
  2. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Var også alt for dårlig på å få pratet med folk herifra. Ble stående mye ved det samme bordet, også måtte jeg dra tidlig for å rekke flyet. Håper på å få snakket mer med dere ved neste anledning!

Upsaker and no-backpacker like this.
  3. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, det er gjerne litt lettere å kjenne igjen meg.... bortsett fra at jeg var stæsja og dillet og dallet i 3 timer før profilbildet mitt ble tatt. ;) (Mens bildet i Dagbladet, for noen dager siden, ble tatt uten noe som helst dilling.. :) ) Når det er sagt, så var jeg ikke akkurat supersosial jeg heller i går, men jeg var med bestevenninnen min, så da gikk det jo greit. Litt usikker på om jeg hadde syntes det hadde vært veldig kult å gå alene....

Xxx.

Olelink liker dette
  4. October

October Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,332
    Bonuspoeng:
    93
    Ble det ikke nevnt noe om "Gold for life"? Og ingen som spurte om det?

Anton80 liker dette
  5. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Lurte også på om/hvorfor dette forsvant under radaren...

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Lærdom til SAS til forhåndsvarsling; denne kom fra United i dag.

Changes to award travel are enroute

7. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    SAS ville også ha sendt ut mail i dag, med følgende informasjon: "Kjære kunde! Vi vet du reiser mye etc. etc. etc. Bla bla bla. Derfor forbedret vi fra 1. november 2016 prisingen på bonusreiser. Disse prisene er noe høyere enn i dag, men til gjengjeld kan vi tilby citylounger i Stockholm*. Men pass på, dersom du er tidlig ute, og vet å lete rundt på våre eminente nettsider, kan du med jevne mellomrom sikre deg billigere bonusbilletter**. For de av dere som har bestilt og tatt ut bonusreiser mellom 1. november 2016 og dags dato, vil prisdifferansen mellom gamle og nye priser i eurobonuspoeng trekkes fra deres eurobonuskonto innen 1. august 2017.***

*For de av dere som har gull- eller diamantkort, og er født i oddetallsmånder og forløst ved keisersnitt.
    **For de av dere som har sølvkort, og finner den magiske lenken på classic.sas.no på en gitt partallsdag i primtallsmåned med fullmåne.
    ***Hvis det ikke er tilstrekkelig med poeng på din konto, vil du belastes poengsummen i euro fra kredittkortet sist benyttet ved bestilling fra SAS. Dersom kortet er ugyldig, vil saken overføres til et ex-jugoslavisk pengeinnkrevingsinstitutt.

Del denne siden