I mailen jeg fikk ble jeg oppfordret til å sende den videre til venner og familie, men i kjent SAS stil er jo vilkårene klare og tydelige... Nå spurte jo du om kampanjen på mail, men det ser ut til å være samme kampanje bjornpilot og andre insta-pilots har lagt ut. Tviler på at alle følgerne til bjornpilot er Diamond Jeg har iaf reist på VIP-GO billetter før basert på lenker insta-pilots har lagt ut. Jeg hadde ikke bekymret meg nevneverdig for medlemsnivået på den som booker en VIP-GO. Her er det bare å hive seg rundt. Mange gode priser! HKG til 2900 er ikke å forakte....
For de av dere som er bereiste: hva anbefales mest av Hong Kong, Beijing, og Shanghai ? Tokyo var jeg nylig, men drar gjerne tilbake.
Nesten samme kampanje. Passordet er ulikt og det er to forskjellige URLs. De linkene som de ansatte sender rundt, kan spores tilbake til hver enkelt ansatt.
Off topic....ish...Kjør på! Bare bruk kvelden på å diskutere om det er rett eller galt, så slipper jeg å stresse med at billettene blir borte :-D
Meget lyst å booke en reise med disse kanonprisene i november, men QR-BKK i juli ble booket med konemor i går. Blir ikke med på enda en langtur, og tror ikke jeg gidder å reise alene...
Okei, men definisjonen "venner" spiller vel liten rolle hvorvidt du bruker den ene eller andre kampanjen Hva skiller de to kampanjene fra hverandre? Jeg får iaf på krona samme priser (på det jeg har sjekket) om jeg bruker friends2015 eller gotogate..
Rabatten er den samme, men med "friends2015"-koden støtter man den aktuelle ansatte i en form for intern konkurranse.
Forstår jeg deg riktig, du booket en reise med friends2015, så når du prøver booke en ny friends2015 virker ikke lenken lengre?
Nå har jeg akkurat booket t/r Shanghai i andre uka av desember til 5958,- for to pers i apeklasse for å sjekke! Funker som bare det, men jeg er nå trolig single 13/12-2015 :-D 11880 points per pers!
Ble Hongkong til 2909 her Ja er jo godt mulig jeg tullet litt, men jeg prøvde friends2015 3 ganger, før jeg gikk til den andre. Bra om det bare var jeg som rotet litt da skal prøve igjen litt senere
Sjekket nå med en booking til Tokyo, og det funker! Riktignok ikke fullført ordren, men får iallfall opp muligheten.
Da har jeg prøvd friends2015 igjen 5 ganger, og får beskjed om ugyldig passord hver gang, men gotogate virker
Du kan ikke bruke "friends2015" som passord på linken "http://vip.flysas.net/tillbud" for der vil kun gotogate funke. Du må trykke deg inn via en av de ansattes linker, f.eks : http://vip.flysas.net/vip/?&t=cb4a44c8-b7a8-4556-99b7-7903ffb2f997&cc=no - og da skal du bruke friends2015 som passord