Pokker hvis prisen første helgen i november er denne, for jeg har allerede bestilt guttetur til 3000,-...
Overhodet ikke, men alltid surt å ikke fått den absolutt laveste prisen! Og det er jo en del øl i Washington også da!
Og derfor jeg ALDRI søker på flybilletter jeg har booket.. (Med mindre de er full flex) Hater å ergre meg over "bortkastede penger" C
Da var en weekendtur til Kr.2492,- til Washington DC i november for å hilse på President TRUMP i boks
Kunne blitt en rimelig vei til gullkort for de som hadde villet det: 6 t/r á 8000 EB-poeng, altså 48.000 totalt for snaue 15.000,-. Og mange fine reiser til USA og ikke minst få utnyttet ESTA-kostnaden!
Ikke et spesielt spenstig tilbud dessverre. 599 innenriks er ikke det beste vi har sett.. Og ikke Plus til kanonpris, selv om det er +201,-.. Vet ikke hvor mange slike jeg kan forsvare ...
Dagens Now or never er 1.000.000 billige reiser! Eller "Now or until next week, or maybe even later if we feel like it again"
Røk visst på en point bargain KRS-TXL i oktober. Ser på LoungeBuddy at Lufthansaloungene ligger UTENFOR security(!?) Stemmer dette, og er det ordnung og ikkeno problem, grei fasttrack, kort å gå osv? Har aldri vært på Tegel før, så fint hvis noen kunne fortalt litt
Det stemmer. TXL er en drittflyplass. Loungen er ingen høydare og den ligger ikke i samme terminal som SAS flyr fra. Det er ca 5 minutter og gå fra loungen Plus tiden du bruker igjennom sikkerhetskontrollen. Det er ingenting å gjøre i denne terminalen, det minner om OSL non-schengen, men med mye lavere standard..
Kan ikke gjentas for ofte! Det er heller ikke noen Fasttrack for de gatene SAS bruker og security er pisse sure. Det er kort vei å gå på innsiden av security, men det er mest fordi hølet av en flyplass kun inneholder en kiosk med vannflasker til 6€(!) og bussgater.
Ok takk, skal formidle dette til ho som initierte turen... Jeg har alltid tenkt at Berlin må være best om sommeren og innen OK kjøreavstand. Kommer sikkert en ny kampanje til andre destinasjoner innen turen får det håpes