Blir vel i pluss da. Sykt bra pris. Ikke hver dag en kan fly til HKG i pluss for 2400kr pluss avgifter.
Meget gode priser, 6000poeng tur retur Købnehavn er jo også helt krem. 3000 innenlands er bare til å booke. IC til 18000 rykker virkelig i fingern.
Miami-OSL/CPH t/r for ca 1900 nok i oktober. Virker som nok et av salgene de også hadde da de startet ARN-LAX for å fylle opp de første returflyvningene. http://www.secretflying.com/2016/crazy-hot-miami-usa-to-norway-or-denmark-from-only-226-roundtrip/
På disse sinnsyke tilbudene til Hong Kong osv, vil det være lurt å betale 6000 poeng ekstra for pluss?
Her kan man vel reise en tur til MIA, for så å ta en helge tur hjem mitt i ferien for 1900kr, og booste kontoen til neste gull/diamant kort.
6000 poeng tillegg for Plus t/r synes jeg absolutt et er verdt Finner ikke så mange muligheter til Hong Kong i Plus i jan / feb når jeg skal ha med 6 stk men...hadde passet godt med vinterferien men. Washington er tilgjengelig for 24 K poeng t/r....ikke værst det da. Synd det ikke er noen business tilbud også.
Det var noen veldig spennende destinasjoner til lite bonuspoeng her! Er det noen som vet om man kan bruke CT på dette i tillegg? Jeg er i fare for å brenne inne med en CT hvis jeg ikke finner på noe lurt i løpet av høsten.