Okok. Da tror jeg løsningen er å kansellere flex-billetten og heller bare bestille en ny en (gitt at en ikke har kjøpt flex på tilbud).
Noen som har funnet noen work-around på problemet med at det ikke er mulig å endre sete på flex-billett etter at innsjekk er åpnet? Får ihvertfall følgende feilmelding i appen:
Sånn er det, og nå med en del datapunkter å lene meg på er det aldri noe annet ledig enn midtsete om en booker flex-billett etter at innsjekk er åpnet. (BGO-OSL-BGO)
Det irriterer meg skikkelig med NULL setevalg hos DY. Jeg må bestille alle jobbreiser via Amex-booking (prøver å velge SAS/WF hvis mulig). Og jeg kan ikke endre noe sete som helst. Ikke kjøpe privat en gang... Det er bare teit! Hadde gledelig betalt noen kroner for å sitte ved midtgang eller vindu, istede for å sitte i midten når man skal sitte en time eller 2 i fly..
Flyr en t/r osl - bgo i morgen, booket torsdag denne uken. osl - bgo var det 75% kun midtseter igjen, samt noen hele rekker i de fem bakerste. Klarte merkelig nok å få 11A, uten at det er en spesiell gevinst. Hjem igjen var det stort sett fullt fra 2 - 19, men 1 a og b var ledig, så da tok jeg 1a (har jo kun en liten pc-veske). Da jeg sjekket inn for en times tid siden tenkte jeg å endre sete hvis det var noe fornuftig ledig, men det ser ut som om det er 8-9 seter ledig på osl - bgo (spredt litt rundt, mest fra bak vingen), så da beholder jeg nok min 11A.