Setevalg DY - umulig?

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Are, 13. juni 2018.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan? Har FLEX også neste gang med Norwegian. Svensken jeg snakket med nektet plent!
     
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Snakket med en engelsktalende, tok litt tid. Sa at jeg ville endre til en annen flyvning.
     
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Okok. Da tror jeg løsningen er å kansellere flex-billetten og heller bare bestille en ny en (gitt at en ikke har kjøpt flex på tilbud).
     
  4. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har funnet noen work-around på problemet med at det ikke er mulig å endre sete på flex-billett etter at innsjekk er åpnet?
    Får ihvertfall følgende feilmelding i appen:
     

    Attached Files:

  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn er det, og nå med en del datapunkter å lene meg på er det aldri noe annet ledig enn midtsete om en booker flex-billett etter at innsjekk er åpnet. (BGO-OSL-BGO)
     
  6. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    483
    Likes mottatt:
    1,390
    Bonuspoeng:
    93
    Det irriterer meg skikkelig med NULL setevalg hos DY.
    Jeg må bestille alle jobbreiser via Amex-booking (prøver å velge SAS/WF hvis mulig).
    Og jeg kan ikke endre noe sete som helst. Ikke kjøpe privat en gang...
    Det er bare teit!
    Hadde gledelig betalt noen kroner for å sitte ved midtgang eller vindu, istede for å sitte i midten når man skal sitte en time eller 2 i fly..
     
    ElinPelin liker dette
  7. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    596
    Likes mottatt:
    764
    Bonuspoeng:
    93
    Flyr en t/r osl - bgo i morgen, booket torsdag denne uken.
    osl - bgo var det 75% kun midtseter igjen, samt noen hele rekker i de fem bakerste. Klarte merkelig nok å få 11A, uten at det er en spesiell gevinst.
    Hjem igjen var det stort sett fullt fra 2 - 19, men 1 a og b var ledig, så da tok jeg 1a (har jo kun en liten pc-veske).

    Da jeg sjekket inn for en times tid siden tenkte jeg å endre sete hvis det var noe fornuftig ledig, men det ser ut som om det er 8-9 seter ledig på osl - bgo (spredt litt rundt, mest fra bak vingen), så da beholder jeg nok min 11A.
     

Del denne siden