Fikk ikke noe forklaring. Tror kanskje det egentlig bare var en feil med nettsiden. Så at vi har fått nye billettnumre, kan være at setene hang igjen på de gamle billettnumrene. Og derfor så det ut som at vi ikke hadde seter lengre.
FYI: bestilte premium eco billetter her om dagen. SIA nettsiden godtok ikke eurobonusnr uten bokstavene, selv etter å ha valgt type bonusprogram før membership no. Så kan være det har vært en endring der siden Edvard sist bestilte der (?)
kan være det dette er blitt spurt/svart på/diskutert mang en gang her, men er ganske overhvelmende mange kommentarer å gå gjennom på inside flyer (har søkt litt). Når man får sas pluss gjennom sq, er det noen måte å få poengopptjening tilsvarende det man hadde hvis man bestilte via sas.no? skjer dette automatisk eller får man opptjening etter billettklasse hos sq (som vel er betydelig mindre)? Dette er vel relevant for deres flyvning til cph også @Jan Fredrik
takk for svar! det var det jeg i utgangspunktet trodde, men ikke håpet på får trøste meg med champis etc i diverse lounger på LHR. har hørt united sin skal være bra og air canada helt topp!
Drar igang denne igjen. Hvorfor synes du ikke det ikke var like bra å sitte på siste rad i premium? har valgt 33 h og k (som er bakerste rad) selv, derfor ble jeg litt nysgjerrig nå. Er det støy, folk, kort til neste rad bak forhenget, osv? er forøvrig med maskina 777-300er
Singapore Airlines bestiller jeg jevnlig, men det var trolig lenge siden jeg la inn EuroBonus for en booking hos SQ. De andre bonusprogrammene har bare tall. Min feil. Merk at kabinen er forskjellig mellom A350 og B777-300ER. Du har exit dør ved første rad og intet vindu. A350 har vegg med monitor (skille til Business). Bak mot Economy er gardinen vanligvis åpen.
Noen som vet hvor mange EB-poeng det koster å booke PE til Singapore? På siden til SAS står det bare poengpriser I Y, C og F.
Ikke mulig å bestille reise med poeng med SAS til Singapore. Er det alltid slik ? Er det andre SAS destinasjoner som aldri eller nesten aldri har bonus billetter?
Singapore er ikke en SAS destinasjon. Det er imidlertid en Star Alliance destinasjon, du kan bruke eb poeng på Lufthansa, Swiss, Austrian, LOT, Singappre Airlines, Thai. Men i disse tider må du ringe inn og bestille, det funker ikke online.
men det er jo der i deres reisemål? https://www.sas.no/reisemal/ finnes det en liste med KUN SAS destinasjoner? mao der man kan reise med poeng
hmm det står f.eks ikke HND der, og ikke på sas.dk heller jeg vil gjerne lage et kart med alle muligheter
Stikkordet er «for øyeblikket»: For å oppfylle etterspørselen for reiser og transport av varer, vil SAS gradvis gjenoppta flygninger til en rekke destinasjoner. Nedenfor kan du se alle destinasjonene vi flyr til for øyeblikket. Vi oppdaterer siden kontinuerlig, så kikk innom fortløpende. Innreiserestriksjoner kan gjelde for enkelte destinasjoner.