Stuttfeiten does Tokyo

Tråd i 'Reisebrev' startet av Stuttfeiten, 04. aug 2016.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig bra start!
    Toget AREX tar en god halvtime og går sånn hvert 10 minutt på dagtid. Ikkeno problem. Ikkeno visum. Men derimot immigration kan dra en time ut av kalkulasjonen, så tidsbudsjettet avhenger kraftig av om du kommer etter en kobbel andre wide bodies ( og dette var ikke hint til kroppsfasong...)
     
    Kjakan and Stuttfeiten like this.
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, digger at du har booket flyplassbytte i Seoul uten å sjekke smådetaljer som visum og transfertid - alt for å teste noen nye flytyper :D

    Eller kanskje du har det, visum trengs ikke for norsk pass, flyplasbytte har jeg aldri gjort, men sjekket det en gang og direkte bussen tok 30 min. Ting flyter som regel bra der nede, så det bør ikke være noe stress.

    Ser frem til å følge resten av turen, og husk å legge turen innom FCT på veien hjem også.
     
    Wiolenze and Stuttfeiten like this.
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Du har is i magen når du booker med flyplassbytte uten å sjekke transfertid, det må jeg si
     
  4. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Det var kanskje meir vin enn is i magen den dagen. Men med 30 min transport må det gå bra sjølv med litt kø.

    Måtte kaste inn handkleet og ta ein liten cowboystrekk no på ettermiddagen. Ein time på køya har gjort godt, og litt kjølig drikke i glaset er eit strålande mellommåltid før middag. Skal prøve å poste meir bilder og fyldigare rapport frå turen inn i kveld. FlyNet var ein vits, i alle fall over Russland.

    IMAG1064.jpg
     
  5. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Takk! Då satsar eg på toget (likar når alt går på skinner).
     
    kiev liker dette
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Då eg landa på FRA i går sette eg kursen rett mot loungen.
    IMAG0897.jpg

    Såg ikkje den diskré døra med det samme, men den trivelige dragen nextdoor viste meg vegen. Og det var med andakt langt oppi halsen at eg klatra opp trappa med boardingkortet i handa.

    Eg fekk ein varm velkomst av dei to dragane som vakta inngangen, og fekk omvisning av sjefsdragen som meinte eg hadde veldig god tid. Då eg sa at det stod ei Porsche i kjellaren og venta fekk eg endå eit smil og: "a most excellent choice Sir!"
    IMAG0916.jpg

    Roleg no Stuttfeiten, må vente litt til!

    IMAG0906.jpg

    Så vart det to kjappe cola og ein tur i buffeten + litt internett for å finne fram bookingnr eg fekk av Porsche Hauptmann Hök hos Avis. Litt bivoks på køyrehanskane, og så var det tid for eit varmt farvel med dei fantastiske ansatte i loungen og gå i kjellaren....

    EDIT: Eplejuice ^^
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    FlyNet var en vits bort og en større vits hjem. Har sendt klage til Telekom.de så får vi se hva de sier.

    Ble det 911 4S Cab på deg også forresten?
     
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, men det regna trollkjerringar, så det vart køyretur med taket på. Same bilen kanskje?

    IMAG0917.jpg
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Så veldig veldig lik ut, men reg nummeret sier noe annet. Enjoy Tokyo :)
     
    LN-FHU and CrotchRocket like this.
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Litt nedtur i kveld, etter ein spasertur skulle eg ete middag på ein sushirestaurant som vart anbefalt av concierge på hotellet.

    IMAG1068.jpg
    Men då hovmesteren etter å ha sett nøye bak meg og sjekka utanfor døra forstod at eg var enslig ung mann vart eg sendt på dør. Ikkje at Stuttfeiten-san er spesielt rådlaus når det handlar om mat, fann eit supermarked med "Kiwi-sushi" som smakte mykje betre enn den såg ut. Likevel savna eg maten og presentasjonen frå i går:
    IMAG1069.jpg

    Når eg no kom tilbake på rommet var det med gråt og tårer i hals og auge at eg konstaterar manglande turn-down-service her. Og eg som trudde eg var komen på eit hotell med duk på borda...
    IMAG1070.jpg

    Men eg skal nok få sove likevel :) Concierge sjekka togbillett for meg, og tur til Hiroshima ligg på ca 20000 yen, kvar veg. Dei pengane kan eg ha mykje moro på ein karaokebar for, så dei japanske statsbaner utgår med høge kneløft.
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Det er det værste jeg har hørt, avvist fordi du var alene?
    F*ck them!
     
    Stuttfeiten liker dette
  12. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Litt ansvar på Concierge også. Dette er egentlig litt tap av ansikt på et topphotell, så jeg anbefaler å si høflig fra at du endte opp med butikkmat på rommet. Snufs.
     
  13. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    Gaijins (utlendinger som ikke snakker japansk) blir ofte avvist mange plasser. Kan være ganske så "rasistiske", men sånn er det bare. Ser ut som du tok det fint. Bli kjent med en japaner som kan ta deg med rundt omkring.

    Enig med @kiev, dette burde concierge visst.
     
    Stuttfeiten liker dette
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Vi opplevde ikke noe slikt da vi var der for 10 mnd siden. Selv om vi dro utenfor turistløypa
     
    Stuttfeiten liker dette
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Her oppe er jeg ikke blitt avvist ..
    Til tross for at de er svenske får jeg alt jeg ber om ..,
     
  16. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Har aldri prøvd toget (eller hørt noen noen som har gjort det faktisk...) for å transfere mellom GMP og ICN. Bussen derimot har jeg prøvd et par ganger og det har vært pålitelig, og tar fra 30-45 min avh av trafikk. Går 2-3 ganger/time. Med 3t 20 min har du massevis av tid! Immigrasjon i Sør- Korea er sjelden noen "USA" opplevelse, men vær obs på at Security på ICN kan ta en del tid ( selv om du er biz/F).

    Gled deg til F kabinen i 380! Må jo være det smootheste som går an å fly for tida:)
    Gleder meg til fortsettelsen her...god tur!
     
    Stuttfeiten and SASDC8 like this.
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Siste jeg landet på ICN i desember tok immigration 45-60 minutter (som LH F pax), og security ut tok bortimot det samme. Mulig dette var på pga juleferie rush. Kan på ingen måte forstå at ICN topper lister/er i nærheten av toppen over verdens beste flyplasser.

    GMP kjenner jeg derimot ikke til, men om du begynner å få dårlig tid er det vel bare å si i fra til noen, så hjelper de deg forhåpentligvis :)
     
    Stuttfeiten liker dette
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Porschetur frå FCL terminal A via Lorsch til FCT

    Uthenting av bil gjekk kjapt og uten problem. Ingen spurte etter noko form for bekrefting på billettype.

    Vel nede i kjellaren stod bilen og venta på meg, fin rumpe :)

    IMAG0917.jpg

    Eg fekk opplyst i skranken at eg kunne velge av dei anbefalte rutene på navigasjonssystemet i bilen, skulle ligge under favorittar. Men i bilen eg fekk var favorittane Nice, Bern og Barcelona. Fine plassar, men litt for langt for meg denne dagen.

    IMAG0926.jpg

    Seteposisjon vart justert og kursen vart sett mot Mannheim. Hjertet gjorde eit lite byks når eg starta og høyrde godlyden :) Dessverre var det regn i lufta denne dagen, så uten badehette måtte det bli tur med taket på plass. Ikkje at det gjorde så mykje egentlig, eg storkosa meg på turen. Med ståpels og eit smil som gjekk nesten heilt rundt fekk eg notert ny personleg land speed record på turen sørover. Eg svinga av Autobahn når triptellaren bikka 65 km, og havna på ein bensinstasjon i Lorsch der eg fikk kjøpt meg ein Zero og tatt ein tur på do.

    IMAG0928.jpg

    På turen tilbake mot Frankfurt havna eg opp i kø og vegarbeid, og køyrde inn igjen i dei til dels tunge regnbygene rundt Frankfurt men det var nesten like morsomt å køyre Porsche i 20 km/t som i 210 (<- heilt tilfeldig valgt tal...). Høgdepunktet var likevel å sjå skiltet med "Lufthansa First Class Terminal" og svinge inn til høgre. Eg gløymde heilt å be gjengen som møtte meg ta bilde av meg i bilen, eg var alt for opptatt med å glise :)

    Eg leverte frå meg nøklane til ein kar frå Avis som venta på meg, og då eg spurte om han ikkje ville sjekke at eg ikkje hadde kræsja bilen deira sa han berre "I'm sure it's OK Sir, have a nice flight!".

    Var det verdt €99? Ja visst! :) Ein veldig morsom måte å slå ihjel litt tid på.
     
  19. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Det var egentlig ikkje noko problem, og hovmesteren var veldig høflig mens han kasta meg ut, bukka masse mens han sa "No no no no!" og geleida meg mot døra. Eg syns berre det var litt merkelig. Eg var edru som ein prest, men trøtt som eg var så var det like greit å slappe av på rommet og avslutte dagen med litt kald drikke i hotellbaren.
     
    geddi, kiev and Eddie47 like this.
  20. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Varmt her i dag også. Såg vermeldinga på ein skjerm på metroen: 34-35 grader i Tokyo, opp til 38 i vestlege delen av byen. Viktig å ha kontroll på væskebalansen.

    IMAG1100.jpg

    Frozen beer, dvs øl med fryst skum på toppen, smakar litt som vaniljeis som har vore tint og fryst nokre gongar. Hmm, satsar på at resten er betre berre ein får vekk skummet.

    Er i Meiji Jingu, flott park til minne om keisaren som døde i 1912.
    IMAG1095.jpg

    IMAG1099.jpg

    Var ein tur på markedet i Tsukiji før lunch:

    IMAG1085.jpg

    IMAG1084.jpg

    IMAG1090.jpg

    Og ein tur i denne butikken:

    IMAG1077.jpg
     

Del denne siden