Thai Airways - OSL-BKK

Tråd i 'Nyheter' startet av Edvard, 15. okt 2021.

  1. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,359
    Likes mottatt:
    4,773
    Bonuspoeng:
    113
    Det er vell noe smak og behag, selv sover jeg mye bedre i thai sine biz seter enn jeg gjør i sas sine. Andre vill nok oppleve det motsatt.
     
  2. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    1,097
    Bonuspoeng:
    93
    Personlig ville jeg gått for A350. Min opplevelse var at var noe trangere (spesielt fotbrønnen) på Thais 777. Jeg sov i alle fall ikke like godt der som jeg har gjort hos SAS. Luftkvaliteten er også betydelig bedre i A350.
     
    tom_gunnar liker dette
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    2,059
    Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Da finnes det ganske interessante priser også tilgjengelig, jeg booket en mandag-lørdag jobbtur over sommeren til rett under 25K. Det synes jeg er rimelig skarpt for direkte rute på business, på nivå med Qatar samme datoer og billigere enn Lufthansa med vesentlig dårligere produkt. Ellers ser Finnair ut til å være mest aggressive OSL-BKK, masse datoer til 22K men retur 07 på morran hjemover fristet ikke.
     
    Spielhaug and Xflipper like this.
  4. haakonks

    haakonks Veteran Moderator

    Innlegg:
    2,499
    Likes mottatt:
    10,807
    Bonuspoeng:
    183
    Thai endrer flytype på OSL-ruten til Airbus A350-900XWB.

    https://www.aeroroutes.com/eng/240429-tgjul24osl
     
    EndreD, Kristian, Rscott and 13 others like this.
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    2,059
    Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Fin oppgradering for passasjerkomfort, mye mer behagelig enn Boeing balja.
     
  6. Flymunda

    Flymunda Veteran

    Innlegg:
    1,507
    Likes mottatt:
    11,278
    Bonuspoeng:
    183
    Men 32 C i A350-900 vs 42 C i 777-300 ER hos Thai, så er vel ikke helt optimalt for bonus i C eller hyggelige priser i C.
     
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    2,059
    Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Vel man får samme gode pris på mine datoer selv etter endring til A350. Det er jo en fordel om Thai får ruta til såpass greit at de klarer å opprettholde daglige avganger, foreløpig har salget vært ganske labert siden re-lanseringen så bedre at de "nedgraderer" til A350 og opprettolder frekvens. Det er vel mangel på materiell som har gjort at denne ruta ikke har gått med A350 tidligere, Stockholm har kjørt A350 i flere år nå.
     
    tobeornot999 and EndreD like this.
  8. magnusant

    magnusant LTG

    Innlegg:
    775
    Likes mottatt:
    1,168
    Bonuspoeng:
    93
    Thai har vel hentet en del A350 rundt omkring i det siste?
    Håper ruten kan leve veldrevet og daglig, selv om det blir mindre attraktiv nå som vi ikke lengre blir i samme allianse.
     
  9. Woodswing

    Woodswing Aktivt Medlem

    Innlegg:
    321
    Likes mottatt:
    1,550
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har overbevist meg selv om at SAS kommer til å fortsette et samarbeid med Thai og SQ. Særlig SQ til SIN som er en joint venture SAS er med på.
    Jeg tror de ser gode grunner til å opprettholde samarbeid til BKK og SIN.

    Men vi får jo svaret om noen måneder.
     
    EndreD liker dette

Del denne siden