Fikk heller IKKE denne mailen, men ok, tilbudene var ikke såååååå heftig da, så sparer heller poengene til en saftig CT.
Veldig fornøyd med tilbudene og ikke minst tilgjengelighet. Fikk booket TOS - LPA i februar 2016 for 2 pers, totalt 20.000 poeng + kr 880,-. All in! Normal poengpris er 60.000 poeng. Ellers masse ledige seter utover høst og vinter, både intra-Europa og intercont. Dog langt mellom business-seter på sistnevnte.
Veldig bra tilbud! Bare synd det ikke inkluderer SAS Plus (kun Go og Business), er et par avganger jeg kunne tenkt meg å booke hvor kun Plus er tilgjengelig.
Veldig fint for oss som må fly en del innenriks.. 5000 poeng + 238,- syns jeg er god valuta fremfor billetter til 2400,-
Det måtte være for godt til å være sant .. Fant sas plus til 15000 tur /retur lpa i natt. Finner det ikke nå, så det var nok en bug..
Virkelig synd at det ikke er noe Long-Haul C-class, Men der er jo awards nærmest som Lotto-sjansen 1/42.000.000 ?
Vinner du i lotto er tilgjengeligheten på C long haul også betraktelig forbedret... Og på toppen av kransekaka får du nok poeng til en flaske vann og en muffin på din neste tur på 29E
Nei, akkurat samme som Diamond. Tror faktisk ikke det har vært noen tilbud utover Diamond etter at Diamond ble lansert. Pandion er nok for liten gruppe til at SAS gidder å kjøre noen noen spesialbehandling
Hvordan fikk du til det? Er ikke tilbudsprisen 18000 poeng pr vei? Mot normalt 30'? EDIT: Sorry, her ble det noe feil. Det er jo 18000 poeng t/r.. Men uansett skulle jo det bli 36000 poeng for to personer..?
Har problem å få igjennom betaling, nå etter kl 22. Jeg har prøvd både Amex og MC samt Chrome og IE. Noen andre som får bestilt/betalt?
Det har du rett i. Men det virker som det var en bug i systemet en kort stund. @Are nevner det i en post lenger opp. Jeg fikk også tilbud om PLUS for 15.000 poeng p.p. Men var godt fornøyd med 10.000 poeng p.p. for GO. Må holde poengsaldoen oppe til en intercont-tur etterhvert.
Aha, la ikke merke til den. Men da var du heldig med den! Uansett greit å ikke sløse bort for mye poeng på SAS i Europa..