Tips/Hjelp til tur i slutten av des.. Varmere strøk med CT

Tråd i 'Bonushjelp' startet av paramberg, 18. juli 2018.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Du har nok rett i det du skriver om safari i SA, men også der finnes det områder og parker som er "uberørte", uten asfalterte veier, køer og store ansamlinger av lodger og turister. Jeg har to ganger vært i Madikwe på grensen til Botswana og safariopplevelsen der er etter min mening nesten på høyde med Kenya/Tanzania. Så joda, SA er mye mer enn Cape Town og Kruger. Jeg har kjørt bil gjennom landet to ganger, sør/nord og vest/øst, og opplevelsene står i kø over hele landet etter min mening.
    Men, min første safari var i Kenya og jeg gleder meg enormt til ungene mine blir gamle nok til å bli med meg tilbake.

flying_all liker dette
  2. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Helt enig, drømmer om en tur tilbake til Kenya selv!

SA må også utforskes mer en gang jeg får tid :)

Travellingalf liker dette
  3. Thor-Erling

Thor-Erling Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Har sett alle de store i Uganda og man kan også dra på egen Neshorn safari. I tillegg anbefaler jeg det Animalsk Rescue senteret som ligger i Entebe.

Ellers helt enig i at en gorilla safari er en helt syk opplevelse. Har sett de både i Rwanda og Uganda men vil nok anbefale Uganda da de har flere muligheter og er betraktelig billigere enn Rwanda for øyeblikket. Tror permit koster mellom $1000-1500 i Rwanda og $600 i Uganda.

flying_all and Travellingalf like this.
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke glem elefanter.

Disse ble fotografert fra vinduet på bilen vår, langs veien, ikke i noen park..

upload_2018-8-10_12-52-19.png

upload_2018-8-10_12-52-45.png

Gullars liker dette
  5. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan kunne jeg glemme favorittdyret mitt?? Såg de over alt, så sikkert derfor :D

Are liker dette

Del denne siden