Tirsdag med SAS

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av flying_all, 14. juli 2020.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje Covid-19 er borte når du er tilbake ved PCen? :cool:

    Det blir fort litt for positivt her når du ikke kan korrigere oss.
     
    EndreD liker dette
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Joda. Jeg booket reise med CT senest i dag. Kjør på!
     
    Wiolenze liker dette
  3. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,401
    Likes mottatt:
    21,153
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Funken lodge på Svalbard. Har lekt turist, omvisning med taxi og deretter en tur til en isbre for å hakke stein med mål om å finne fossiler. Klarte å la være å si at jeg haddeen med meg fra dør av (dama er litt eldre enn meg). Klarte å hakke ut mange fine blad som er noen milioner år gamle. Kjempeartig! Anbefales :)
    Og nå blir det øl. Ha en flott kveld!
     
    Sonictravel, drsyk, Upsaker and 5 others like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,328
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld. Det er 14 juli. Dvs i morgen er det 15ende og litt mer reisemuligheter uten karantene.

    Fornuftig nok dukket det dermed opp en billett i posten, det blir Finnair til Tallinn i morgen. Via Helsinki. Spent på hvordan 45 min connection blir å funke i «disse tider»
     
    Earl, Sonictravel, Eddie47 and 3 others like this.
  5. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Jägermeister? :p

    God aften fra Sola, her har dagen gått med til å rydde opp i en haug med feilposteringer i Timpex, for de som vet hva det er. I tillegg har det blitt satt til livs en stor porsjon kjøttkaker på Lura Turistheim, og et par kalde Frydenluds Bayere etter ankomt på hotellet. Ble en smule overrasket over å finne skikkelig øl på Meny her. :)

    T-2,5 til avgang til HAM via ARN og CPH. Føler jo nesten at ting er på stell igjen, men bare nesten.
     
    Earl, Eddie47, holmen and 1 other person like this.
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Like spent her. 45 min på ARN og 75 min på CPH på min tur til HAM. Satser på at det går bra, og side SAS har solgt meg en gjennomgående billett er det vel uansett de som har ansvaret for å få meg frem. :)
     
    Wiolenze liker dette
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld på fallrepet! Må til bartebyen i heller traurig ærend (begravelse). Men ikke en gang utsiktene til en flytur klarte å døyve frustrasjonene med SAS' hjemmeside. Appen suger, og SAS classic tror visst jeg bor i Florida, insisterer på å snakke engelsk, og å få oppgitt stive priser i Euro (!)

    Det virker som samarbeidet mellom SAS og WF nå har korket seg fullstendig. Skulle bestille billetter fra KRS til TRD via OSL den 23. ,...det går greit, men returen er ugrei. Avgangen kl 17:30 den 24. var den mest høvelige, men sas insisterer på at jeg må dra tilbake om morran (før begravelsen er begynt) Ikke F••• om de vil vide turen til Bergen (bra med plass på flyet og grei tid for connection videre. Det endte med at jeg måtte bestille turen i 3 deler ;( Ha en fin onsdag :)
     
    Last edited: 15. juli 2020
    Earl, Eddie47 and drsyk like this.

Del denne siden