Tjen opptil 4000 EuroBonus poeng med leiebil fra HERTZ

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Aussie74, 25. aug 2016.

  1. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tror og mener det. Jeg legger det bare manuelt for kundene mine som har bestilt via en tredjepart. Jeg sier at jeg kan ikke love noe, men gjør det som skal til og krysser fingrene.
     
    larssas liker dette
  2. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Da kan jeg bekrefte at bonusen funker.
    Jeg leiet ut en bil på meg selv den 25.aug.
    I går fikk jeg 500 poeng og i dag fikk jeg 3000 poeng. Not bad at all :)
    Så igjen, det er bare for den som sitter i skranken på Hertz til å legge inn kodene manuelt.
    Men jeg vil minne dere på at hvis bilen er bestilt med en bedriftskode så går det ikke.
    God tur og god helg!
     
  3. stensth

    stensth Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Kan også bekrefte.
    Leide faktiskt bil den 25/8 å :)
     
  4. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Kan denne koden endres i skranken?
     
  5. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Den kan endres/overstyres, men da faller avtale koden til bedriften bort. Ofte så må disse benyttes pga avtalen mellom Hertz og bedriften. Hvis vi endrer CDP koden og priskoden til en lokalpris, da vil du selvsagt få dine EB poeng. Men husk, du kan komme i problemer da prisen vil bli høyere. (du ønsker sikkert ikke å miste julebonusen) ;)
    Hvis bestillingen er bestilt via et reisebyrå med en full credit voucher så bør vi ikke gjøre det da regningen skal være helt lik når bookingen ble laget. Det kan bli problemer og da vil den som sitter i Hertz skranken få påpekninger.
     
  6. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Må leien være forhåndsbetalt?
     
  7. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Nope. Du kan være en walkin som leier uten bestilling.
    Jeg har som sagt testet dette selv ved å leie en bil i 2 minutter og det funker helt utmerket.
     
  8. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Tenkte å leiebil for 1 dag, hvor mye totalt får jeg i eb poeng
    etterså det står opptil 4 000 poeng. ?
     
  9. SorenDk

    SorenDk Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg lejede en bil i et døgn fra O'Hare, Chicago sidst i august og modtog 3500 point få uger efter.
     
    hifiman liker dette
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Hrmf..
    Jeg fikk 600 poeng selv om jeg brukte linken hvor alt ble fylt inn av seg selv..
     
  11. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    718
    Likes mottatt:
    3,700
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde et par leiebiler hos Hertz tidigere i år pga lovnad om bonuspoeng hos SAS; Husker ikke detaljene men mener det var snakk om 5000 poeng for leier på 3 dager eller mer. Er det noen som husker det samme, eller har noe info spart noe sted? Har selvsagt bare fått 500 poeng pr leie.
    Bestilte med PC: 108861 om det hjelper...
    Takk for tips!
     
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Synes Hertz går treigt om dagen ja, hadde en leie 18. oktober med kampanje som skulle gi 3000 EB poeng, null og niks foreløpig. Håper det poster av seg selv, hvis man sender retro claim er erfaringen at det bare blir 500 poeng.
     
  13. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har fått alle poengene.
     
  14. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Enden på visa ble at det aldri kom, og selvsagt når jeg sender retro claim får jeg kun 500 poeng som vanlig. De mener Hertz at jeg ikke har PC koden til kampanjen i bestillingen... dette mener jeg nesten helt sikkert å ha med, da jeg bestilte via link fra SAS direkte til Hertz sin side med feltene ferdig utfylt. Jeg ser på min faktura at riktig CDP for kampanjen er lagt inn. Er det noen som vet om det også står PC kode i Hertz faktura dere har fått? Jeg finner ingenting, i såfall har kanskje Hertz rett i at denne mangler.

    Hvis det er tilfelle er det meget ergelig, da jeg gikk via linken som sagt og det var i utgangspunktet ferdig utfylt. Jaja, ikke første gang jeg brenner meg på leiebil promo, dette er jammen meg en bra måte å irritere kunder på.
     
  15. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Ubrukelige manuelle systemer?

    Jeg har ikke engang fått svar på min klage på manglende poeng mm. som jeg sendte for 2 måneder siden..
     
  16. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du hadde denne Hertz bilen i Norge så kan jeg sjekke dette opp i utleiesystemet mitt. Bare send meg en PM med ditt navn og leiekontraksnummeret. Er det for utlandet så gjør det samme. Skal finne ut av det for deg.
     
  17. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Dette høres helt idiotisk ut. Send meg en PM med leiekontraksnummeret og navnet ditt så skal jeg ta dette opp med de på hq neste uke. Føler de har bare gitt deg en "bs"-answer for at du skal klappe igjen.

    Samme med deg og Are. Send meg infoen så skal jeg ta det videre med de på hq.
     
    Are and Xflipper like this.
  18. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg fikk disse poengene umiddelbart etter leie i Denver. Takk til trådstarter for tips!
     
    Aussie74 liker dette
  19. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tilbudet Aussie74! Jeg klaget min nød til gjengen i Oklahoma City og fikk svar tidig første nyttårsdag (må jo ha vært rett rundt midnatt nyttårsaften der borte) at jeg skulle sende dem PC nr så skulle de godskrive bonusmiles. Fornøyd med den!
     
    Aussie74 liker dette
  20. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,838
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Hertz ordnet opp fint for meg. Fikk nå til slutt 500+500+3000 EB poeng for kampanjen, veldig bra.

    Jeg har aldri lyktes med å få gjennom manglende poeng fra Avis kampanjer til sammenligning, altså når jeg ikke har fått den ekstra bonusen jeg skulle hatt.
     
    Aussie74 liker dette

Del denne siden