Torsdag på solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 03. april 2025.

1. Preference

Preference EBD

Likes mottatt:
    1,360
    Bonuspoeng:
    93
    Lærer noe nytt her inne hver eneste dag, takk! Nyttig å vite for min egen flight jeg tracker :D

2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,010
    Bonuspoeng:
    350
    Hei og god torsdag fra Hyatt Regency LAX. Nå er det snart frokost og opphenting av leiebil etterpå for å ta turen til La Jolla hvor vi skal være et par dager. Sola er på vei opp, så satser på noen kalde i sola utpå dagen:)

Ololsen, EndreD, Earl and 4 others like this.
  3. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,960
    Bonuspoeng:
    183
    Visste jeg ville få forståelse her inne. Blir jo egentlig en gratis sightseeingtur det her.

4. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,080
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå The Loft, bolaget flyr kun 1dag i veka no LPA-OSL så då vart det SN. Endå ikkje fått CU med LH gruppa, kanskje eg vinn no til OSL?
    Ellers blir det godt og komme heim etter gode 3veker i LPA på jobb, pit-stop for å løpe Drammen 10k bare.

Neste planlagte flytur blir vel siste bonustur med *A 15.Mai. (Vertfall med EB poeng)

Berlioz, EndreD, Earl and 2 others like this.
  5. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,190
    Bonuspoeng:
    183
    God trippel trumf torsdag fra hovedstaden.
    Arbeidsdagen startet med tett tåke/smog i Drammen, men det klarnet heldigvis raskt opp og ble en grei formiddag der før ettermiddag ble tilbrakt på kontoret i hovedstaden.
    Etter jobb har man fått fylt opp både kjøleskap og trumfkontoen, det er alltid fint når poengbingen vokser :)

Berlioz, Eddie47 and EndreD like this.

Del denne siden