Så er vi hooka opp på Singaporsk FlyNet, og det er like jækla bra som sist (AmEx; here's a chargeback for you). Men humøret er på topp, det er strengt tatt ikkje vi som vansmektar om vi ikkje har forbindelse. Vi er vel 17-21 pax i C, fordelt på to kabinar, så servicen er på topp og litt til.
"Mr Stuttfeiten, it is with the utmost regret I have to inform you that we are empty with the ten year old port, so unfortunately I have to give you the twenty year old port instead." -Sjå kor æ bryr mæ!
Benytter anledning til å hilse fra 34.000 fot på SK907. Ikke akkurat 20 år gammel portvin det serveres her; heller en god gammeldags GT i plastglass. Men, klager ikke!
God tur! Gleder meg til å "følge" dere på turen. Ingen fly på meg i helgen, men lader nå opp til julebord av det fuktige slaget.
Internett og Singapore Airlines. Laushonnja og laustennjer. Dom går itj ilag! Ellers har vi hatt ein fantastisk tur. Servicenivået ligg heilt der oppe, og om SQ ikkje er the airline of internet, så er det the airline of smiles. Har akkurat landa og komt ut av 777-en, men skal prøve å få legge ut litt bilder når vi har fått trekt pusten. Kort konklusjon enn så lenge: Singapore er verdas beste business selskap, og @Travellingalf er verdas beste reiseselskap. Så, kan nokon vere så snille og køyre meg til nærmaste lounge?
Og da var vi på plass i nærmeste lounge. Vi har drøye tolv timer i Singapore før ferden går videre. Vi har dagrom her på flyplassen, men utfordringen er jo at vi ikke er trøtte i det hele tatt. Så hva gjør man da? Finner nærmeste lounge og drikker frokost til man blir i passelig form for en høneblund før neste etappe som blir en tur inn til byen. Skal hilse så mye fra ett julepyntet fly og en fabelaktig besetning!
Forøvrig beklager vi dårlig med live oppdateringer fra flyturen hit, men er det en ting SQ ikke kan så er det internettet. Men, humøret på topp uansett! Og ja, det er LH F pysjamaser!
God morgen Norge! Har hatt oss cowboystrekk på Aerotel på Changi før vi tok turen til sentrum. Varmt og godt i bya i dag. Heldigvis fins her kaldt å drikke. Brewerkz!
Godt å se dere koser dere!! Vi kom ned dagen før og besetningen var i STORSLAG! SIA leverer på toppnivå i biz! Så bra at jeg lurer på hva som foregår i F Men det vet jo du mer om @Travellingalf
Så har vi hatt fin, sein lunch på Brewerkz, køyrt drosjebil og sjarmert damer i fleng med t-skjortene våre (til og med i passkontrollen smilte dei). Retur til loungen og litt indiske "vegetarkjøttbollar" og så er glaset med champagne komt på plass framfor @Travellingalf. Livet er herlig dere! Skulle kanskje ikkje tru at det er 34 grader i Singapore i dag, men vi kan vel alle vere enige om at det ikkje er bra å få på seg noko kald trekk. Nei, ikkje i dag... We're dreaming of a white Christmas. God te har dei også her!
Såå misunnelig her jeg sitter på 33A i SK «blander alle longhaulrutene». Det nærmeste jeg kommer Singapore nå er at det er 34 grader i kabinen..