Så er vi i bussen igjen, på veg tilbake til Christchurch etter besøk på fire vingardar i Waipera Valley nord for Christchurch. 20 glas vin, men stort sett berre nok til å fukte tunga. Det er kun ho vesle frå Australia som har tatt kvelden. Resten av gjengen virkar å vere i fin form. Skal prøve å dra i gang litt allsong om straks. 99 bottles of wine on the wall...
Så runda vi av besøket i Christchurch med ein betre middag på restauranten Casa Publica. Ein sterkt cubansk-inspirert sak i New Regent Street. Til forrett var det noko vi trur var lime-suppe. Suppa vår temmelig tynn. Og kald, og vi fikk ikkje skei å ete med. Men på asiatisk vis fikk vi den i oss. Hovedretten var svineribbe, juletallerken a la Havanna. Og størrelsen på porsjonene var slik at ein svartbjørn kan gå rett i dvale etter å ha glefsa i seg. Slik blir det også for Tjukken og Lillemor, det er game over, we have bit the bucket. Nå går de gamle hjem, og mens tusen julelys lyser utover byen og innbyggjarane gret nasene raude fordi vi skal reise, vert vekkjarklokka sett på skrangling til 8. I morgon ventar SQ298. God natt!
Å spise suppe med pinner er litt sært .... og så tar det ubegripelig lang tid, i alle fall hvis dere også skal ha med siste resten.
Blir ikke misunnelig i det hele tatt av de sommerlige bildene her jeg sitter og ser ut i mørket på is, snø og underkjølt regn... Ser ut som en fin vintur, håper det ble allsang all the way home?
Jaja, vi kom heilt ned under 60 bottles of wine før vi gjekk over til å lære gjengen Lutefiskvisa (eg reknar med at alle kan den). Trivelig tur heim til hotellet, og alle var einige om at det hadde vore ein fin tur.
Og da var vi på plass i Air New Zealand sin lounge. Ikke helt på høyde med den i Auckland, men fresh og fin med bra utvalg av sitteplasser og mat og ikke minst drikke. Her kan vi fint bygge & bo. Stuttfeiten spiser dagens første frokost og jeg drikker min. Dette er første dag denne turen der vi ikke har fått morgendosen vår med vin & øl før etter klokka ti på formiddagen. Enda godt vi har maaange timer med lounger og servering ombord for å ta igjen det tapte...
Vi har komt oss gjennom sikkerhetskontrollen og emigrasjon ("Sir, if you are crew then you may use the crew channel"), og kosar oss no i den fine loungen til ANZ.
PS! Glemte jeg å nevne at den dagen Stuttfeiten starter reiseselskap med seg sellv som fast reiseleder så kommer jeg til å bli fast deltaker på alle turer? For ett reisefølge og for en hedersmann!
Eg trur det må bli eit joint venture. Er det @RoadKing som blir fyrste kunden kanskje? Då må vi i tilfelle diskutere oss fram til ein god kompisrabatt.
Så er vi atter ein gong på Changi med god tid. Det var ein fin tur over hav og land frå Christchurch, trass i at ein måtte nøye seg med 10 år gamal portvin i staden for 20 år. Ein får i alle fall bra med mat på ein slik tur over skyene. Og både Shiraz og Bordeaux smakte knallgodt. Eg fikk grine meg til satay og dessert innimellom, men gløymde å ta bilde. Det eg ikkje fekk var kake. @Travellingalf fikk eit stykke som såg himmelsk ut. Men når eg fekk servering berre såg ho på meg og sa: "Fruit for you Sir, I think!" Eg våga ikkje protestere. Ellers holdt vi crew opptatt ei stund då vi spurde kva "serviettholdarane" eigentleg skal brukast til. Det meste av innredninga på eit fly virkar ganske gjennomtenkt, men vi var usikre på om vi hadde rett i at det var ein serviettholdar. Fleire av crewet var innom og det endelige svaret var at det er ein holder for skoposar. I'm not convinced. Er det nokon som kan bekrefte dette? Etter at vi hadde "suttit där och stäkat lite" ei stund, begynte dei å komme med gaver til oss. To runder! Det var ein kjempetrivelig overraskelse, og no er julegaver sikra for både slekt og vener. Eg trur nesten t-skjortene har returnert nesten heile investeringa. (Eg berre noterar meg at herrar med bart får fleire bamsar med Singapore Girls enn herrar utan bart.) 4 timar med GT igjen til boarding....