Trenger 6 legs på to dager!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Hamsterburger, 30. mars 2026 kl 10:45.

Tags:
  1. Hamsterburger

Hamsterburger Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Heisann

Jeg har glemt helt av julekalenderen som gav 15000 poeng for 10 legs innen 31. mars. Jeg har 4 og trenger 6. Har noen forslag til en flytur som gir 3 legs i dag og 3 legs i morgen? Avgang fra Oslo.

Alle tips settes pris på!

Tusen takk

2. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,766
    Bonuspoeng:
    293
    Gå på skyscanner.no søk feks oslo køben eller Stockholm eller Bergen. Velg kunn 2 mellomlanding og kunn sas og book det beste du finner.

3. Hamsterburger

Hamsterburger Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for tips! Fant OSL-SVG-ARN nå til 2456,- i dag på sas sine sider. Framme i Stockholm i kveld kl. 22.35. Det er vel en grei start tenker jeg.

Skal sjekke skyscanner nå :)

jgroneng liker dette
  4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,607
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2026-3-30_12-30-56.png

ITA Matrix er vennen din her.
    Legg på SK+ SK+ SK+ for å få tre legg per retning, og så limer du bare inn en haug med europeiske flyplasser SAS flyr til.

Code:
    AAL AAR BLL RNN CPH TLL FAE HEL KTT RVN TKU VAA BIQ BOD LYS MRS MPL NCE CDG BER DUS FRA HAM HAJ MUC STR ATH CHQ CFU HER RHO JTR SKG ZTH GOH BUD KEF DUB TLV BRI BLQ CAG CTA FLR GOA LIN MXP NAP OLB PMO PSA FCO TRN VCE RIX BEY PLQ VNO LUX MLA TIV AMS AES ALF BGO BOO EVE HAU KKN KRS KSU LYR TRF SVG TOS TRD GDN KRK POZ WAW WRO FAO FNC LIS OPO ALC BCN BIO FUE LPA IBZ MAD AGP PMI SVQ TFS VLC AGH GOT HAD KLR KRN MMX OER UME VXO ARN BMA LLA NRK NYO SDL VBY BRU SJJ VAR DBV PUY SPU ZAD LCA PRG INN SZG VIE TIA

Del denne siden