Jeg tror hovedårsaken til at jeg liker den er at den kommer i surdeigsbrød med litt sprø skorpe, i motsetning til de fleste steder hvor burger kommer i fluffy sukkerbrød. Ellers er det veldig enkelt; du får løk og sylteagurk - that's it. Så er det selvfølgelig miljøet - denne sjappa har virkelig karakter, og bygget har antagelig ikke vært gjort noe med siste 70 år. Ellers en stor takk til @Sonictravel for inspirasjon. Resultatet av lesningen ble impulsbooking i går kveld, og lørdag morgen bærer det til samme sted for guttungen og meg. Business ut, men fant dessverre bare Plus hjem. Og jeg vil ha burger til frokost Edit: Tok en titt på bildene nå - har @Sonictravel fått "vanlig" burgerbrød i stedet for surdeigsbrødet? Har sjappa endret dette, eller er det valgfritt brød?
Husker ærlig talt ikke om det var et valg vi fikk, gikk for vanlig cheeseburger, som du sier kun løk, pickles og sennep som går på burgeren her. En fyr spurte om ketchup og et øyeblikk så det ut som han skulle bli kastet på sjøen
Grei tur tilbake med SK936 til CPH. Gikk for asiatisk inspirerte retter til forrett og hovedrett, i alle fall om en skal dømme etter navnet. Smaken var litt mindre asiatisk, så dette falt litt gjennom. Mulig maten hadde stått klar i containere for opprinnelig avgangstid. Tørt kjøtt kan i så fall unnskyldes med det, mangel på smak og krydder ikke i like stor grad. Fikk en god natts søvn og sov gjennom frokosten så våknet når vi begynte innflyvning. Som ventet lå det rebooking av siste leg til OSL og ventet på oss straks vi gikk nett. Vi kom med neste avgang så forsinkelsen hjem blir bare drøye halvannen time. Ulempen er stappfullt fly og hvert vårt midtsete på forskjellige rader. Men heller det enn å vente i oppussingsloungen på CPH lengre enn nødvendig. Snart landing på OSL så runder av reisebrevet her i luften fra SK936. Takk for følget, og San Francisco kan definitivt anbefales, jeg har i alle fall alt lyst til å reise tilbake