"Vippsing fra kort tar opp til 3 dager"

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Naalaiveggen, 09. mars 2019.

1. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,720
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det kommer vel melding i vipps om at noen har sendt deg penger.

2. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    Nei, han påstår at han ikke har fått verken penger eller varsel. Det var en spleis, og han sier han har fått fra flere andre i dag

Så jeg testet med en annen kompis nå. Han fikk penger (og varsel) øyeblikkelig.
    Så dette skjønner jeg fint lite av...:confused:

Kompis 1 (som ikke har fått penger enda) har ikke konto i DNB, men det har kompis 2. Det er den eneste forskjellen som jeg kan se....

3. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,532
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har opplevd å enda ikke få varsel i Vipps for en transaksjon som ble gjennomført for lenge siden. Men beløpet var "reservert" og disponibelt på konto minutter etter at avsender sendte det...

Din mottaker kan ev. sjekke nettbank/mobilbank og se om de er synlige og tilgjengelige der...

Erlingni liker dette
  4. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    497
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror også mottaker roter litt her...
    Han begynte plutselig å snakke om bank-id, noe som sannsynligvis betyr at han ikke er skikkelig innlogget i Vipps. Går han da glipp av det ene varslet, ser han vel ikke overføringen. Sorry!

5. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,532
    Bonuspoeng:
    113
    Det med BankID kan faktisk stemme... Opplevde etter siste oppdatering av Vipps nå på iOS at jeg plutselig måtte logge inn på nytt med BankID, mens min mor ikke måtte det...

Del denne siden