Alle vet at jeg er British Airways fanboy, men idag hadde jeg det kuleste crewet ever. BA769 OSL-LHR, altså melkeruten min. Når jeg kommenterer, sier det ganske mye, for jeg flyr ofte med dem - og I "rolige perioder" bare 6 legs i måneden mellom OSL og LHR. Jeg liker den gode kombinasjonen de har av tradisjonell britisk høflighet og en cheeky kommentar når de skjønner at passasjeren er med på det. Blir alltid en liten og hyggelig, kort samtale med smil og latter ut av slikt. Masse smil fra hele gjengen på 4, genuint opptatt av kundene, og til og med standard melding på PA om servicen hadde små og hyggelige twists utenom det scriptede som jeg hører hele tiden. Idag blir det å sende tommel opp til crewet. Flere flyselskap burde forøvrig ha en webside slik som BA - dedikert til å gi gode tilbakemeldinger når det er fortjent. Vet, fordi jeg kjenner BA crew privat også, at det formidles videre til den/de det gjelder, og at de setter stor pris på det. Tidligere kom det med perks som crew kunne samle opp og få små fordeler ut av, men penny-pincher Cruz avviklet det også da han var sjef. For referanse Siden jeg liker navnet på linken de har satt opp for minst 10 år siden, og som jeg bruker når det er grunn til det: https://ba.com/welldone