Norwegian Cruise Line lanserer “Walk for Wellness” i Skandinavia

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Norwegian Cruise Line kunngjør at kampanjen «Walk for Wellness» i år utvides til flere land i Europa – inkludert Danmark, Sverige og Norge. Kampanjen setter fokus på mental helse og trivsel og oppfordrer reiselivsbransjen til en felles gåtur som gjør en forskjell. Målet er å nå 180 000 km. Kampanjen holdes fra 1. til 31. oktober 2024 og har tidligere hatt stor internasjonal suksess.

I løpet av perioden kan reiseselskaper delta i ukentlige utfordringer og konkurrere om spennende premier – blant annet en reise med Norwegian Aqua våren 2025. Påmeldingen er åpen: www.ncl.com/w4w. NCLs kampanje «Walk for Wellness» er en del av cruiseselskapets mangeårige «Partners First»-filosofi. I tillegg til tradisjonell salgsstøtte, som opplæring og markedsføringsressurser, ønsker NCL å prioritere partnernes trivsel.

Utvidelsen av «Walk for Wellness» i Europa støtter denne visjonen ved å tilby reiseagenter en mulighet til å forbedre sin mentale helse, samtidig som den skaper et fellesskap innen reise- og turistbransjen. Kampanjen har tidligere hatt stor suksess i Australia, New Zealand og på DACH-markedet.

– Etter den store suksessen med ‘Walk for Wellness’ i DACH-markedet og andre regioner, er vi svært glade for å kunne utvide dette initiativet til hele det kontinentale Europa og invitere alle våre partnere til å delta i denne unike gåturen. I en hektisk og krevende verden er det viktigere enn noensinne å prioritere mental helse og trivsel for å oppnå et balansert og meningsfullt liv. Vårt mål er å gi våre partnere et verktøy som støtter dem i dette.

Kevin Bubolz, Vice President & Managing Director Continental Europe, Middle East & Africa hos Norwegian Cruise Line.

Gåturer kan gjøre underverker for mental helse, og fra 1. til 31. oktober 2024 inviterer «Walk for Wellness» reiseagenter fra hele kontinentale Europa til å delta i en felles virtuell gåtur. For årets utgave har NCL satt et ambisiøst mål: Deltakerne skal til sammen gå 180 000 km, et symbol på året da Norwegian Aqua blir innviet som det 20. skipet i NCLs prisvinnende flåte.

Reiseagenter som ønsker å fremme mental helse sammen med kollegaer, kan melde seg på nå via www.ncl.com/w4w. Deltakerne kan følge med på egen fremgang gjennom den brukervennlige MoveSpring-appen, som enkelt synkroniserer med smarttelefoner og wearables som Apple Watch, Fitbit og Garmin. Appen gir deltakerne mulighet til å registrere egne skritt, følge Norwegian Aquas fremgang på et virtuelt kart, kommunisere med andre deltakere, delta i ukentlige utfordringer, og vinne spennende premier.

Blant premiene er en plass på Norwegian Aquas jomfrutur eller et NCL-cruise for to i en balkonglugar i 2025. Det er ikke bare deltakernes mentale helse som står i fokus for NCL i oktober; «Walk for Wellness» støtter også en viktig sak. For hver milepæl som nås på Norwegian Aquas virtuelle reise, doneres det til GAMIAN-Europe. Dette er en pasientdrevet paneuropeisk organisasjon som arbeider daglig for å representere og forsvare rettighetene og interessene til personer med psykiske lidelser over hele Europa. GAMIAN-Europe spiller en viktig rolle i å fremme kunnskap om mental helse, bekjempe stigmatisering og diskriminering, samt påvirke politikk på både nasjonalt og europeisk nivå. Gjennom sitt arbeid ønsker GAMIAN-Europe å styrke pasientenes stemme og forbedre livskvaliteten for personer med psykiske lidelser.

Foto: NCL/PR
Kilde: Pressemelding

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *