Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
TUI lanserer sin andre markedsføringskampanje siden pandemien startet. Konseptet «Still Amazing» fokuserer på den gode feriefølelsen og hvorfor vi elsker å reise; som å ha tid sammen med de du er glad i, sand mellom tærne eller et deilig morgenbad i Middelhavet. I tillegg til dette er fokus på sikkerhet og trygghet fortsatt viktig for norske forbrukere.
Kampanjen er fullt ut produsert in-house, og lanseres senere enn hva som er normalt for selskapet. Timingen følger det nye bestillingsmønsteret i markedet.
Vi er veldig stolte over å ha produsert denne kampanjen internt i TUI. Det har ikke vært noen produksjonsreise til innbydende reisemål i år, slik vi vanligvis gjør. Selv om vi alle befinner oss i en utfordrende situasjon, så vet vi at nordmenn vil ut å reise igjen.
Lisa Rönnberg, Markedssjef i TUI.
«Still Amazing» bygger videre på selskapets første kampanje under pandemien, og retter fokus på at mye har forandret seg, men alt det du elsker ved å reise fortsatt er der.
Alt det som er fantastisk med å reise er der ute enda. Derfor vil vi fortsette å inspirere, minne om de fantastiske følelsene og oppfordre kundene våre til å fortsette å lengte og drømme. Som pakkereiseoperatør tar vi vare på kundene våre fra de setter seg på flyet til de kommer hjem, å vektlegge sikre og trygge reiser, og bestillingsvilkår er viktig for kundene våre, og dette temaet vil fortsette å være en viktig del av våre kampanjer fremover.
Lisa Rönnberg, Markedssjef i TUI.
Se TUIs inspirasjonsfilm her:
Legg igjen en kommentar