Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
Air France, som vanligvis ikke er de mest spandable når det gjelder tilbud, har akkurat lansert en kampanje som gir opptil 50% rabatt i Business Class.
Kampanjen gjelder for en rekke destinasjoner, og tilbudsperioden varierer noe fra destinasjon til destinasjon.
For reiser til Asia må man bestille innen 4. mai, og reise mellom 30. april og 17. mai.
For Nord-Amerika må reisen forhåndsbetales 21 dager før avreise, og man må overnatte en søndag. Reiseperioden er 22. juni – 30. august, 23. – 28. november, og 23. desember – 2. januar 2016.
For Sør-Amerika, Karibien og det indiske hav, må man forhåndsbetale 90 dager i forveien, og reisen må ha en varighet på minst 7 dager. Salget varer frem til 30. juni, og reisen må finne sted etter 2. juni.
Eksempler på priser:
Vilkår:
-The fares given include all taxes
-Valid for departure from Oslo. Destinations also available from Stavanger.
-All fares are subject to limited availability and may not be available on all flights at all times
Asia: – Book by 4 May.
-Travel period: 30 April -17 May
North Atlantic: Advanced purchase: 21 days, minimum stay: Sunday night.
-Travel period: 4-9 April 2015, 22 June-30 August 2015, 23-28 November 2015,
23 December 2015-2 January 2016.
South America & Caribbean & Indian Ocean: Advanced purchase: 90 days, minimum stay: 7 days.
-Sales period: 4 March-30 June 2015.
-Travel period: 2 June 2015 until further notice.
Klikk her for å komme til tilbudet
Les også:
Air France med nye Business Class-seter
Test av Air France Business Class
Air France viser frem ny First Class suite
Hovedbilde: Russavia/Wikimedia Commons
Travelmate sier
Sitter på rad 1 på Air France til Ho Chi Minh nå og venter på takeoff. De pleier å levere solid både på hardware og mat/service/vin, til tross for at dette ikke er et oppgradert fly med flatbed.
Flyplassen i Paris fungerer også supert nå. Tok et kvarter fra ankomst fra Amsterdam på 2E til jeg stod ved gate på 2F, inkl passkontroll. Ikke verst i forhold hvordan det var.