Parkerte på bussgate 22:46 lokal tid. Egen buss for business passasjerer Jr hadde oppdaget at vi skulle få *A livery, og dette var den eneste som stod parkert så fryktet bussgate igjen. Gjennomført sikkerhetskontroll ET er nesten enerådende her i Addis Hadde vært digg å sette seg på dette flyet Men vi må vente litt lengre Gikk til Gold loungen Hun i resepsjonen spurte om vi virkelig ville inn der. Hun sa at den vanlige loungen var bedre. Vi gikk inn Det var en folketom lounge med lite utvalg av mat og drikke. Så vi dro heller til den andre loungen. Der var det bra utvalg av mat og drikke.
Utvalg av varmmat Litt dessert og frukt En annen avdeling med kaldmat Fikk oss ett glass bobler før det var tomt.
Baren på loungen Det ble flytype bytte på strekningen ADD- Fra 2-2-2 til 1-2-4 Vi hadde fått 7C og 4A pga byttet. Litt upraktisk når vi reiser sammen. Det fikk vi reparert med å flytte oss til 1FG ved innsjekk på CPT.
Selv om flyet stod ved bussgate når vi ankom ADD, så ble det flyttet til terminalen for boarding. Vi prøvde A350 første gang OSL-HEL når Finnair surfet rundt i Skandinavia på jomfru turer, som første selskap med denne flytypen. Men det var med en annen innredning enn på denne flyvningen. Felles sete på rad 1 Fin bredde på fotbrønnen Dårlig med luftdyser i himlingen her Oppbevaring er denne lommen ved siden av setet Pluss dette skapet med sminkespeil på døren Ser ikke helt super happy ut der Bordflaten er ganske stor da.
Pre drink ble servert Og like etterpå kom menyen Pga mangel på luft fra flyselskapet sin side ble Mr. Airblower installert Siden det er en nattflyvning ble maten servert ganske kjapt. Ble Potato Leek Soup og Philly Cheesesteak Wrap på meg Tok sin tid med drikke, den kom først med desserten Etter mat var det på tide å legge seg
View attachment 146768 Pga mangel på luft fra flyselskapet sin side ble Mr. Airblower installert Har du en lenke til Mr. Airblower?
Flyet stanset på remote parkering så vi ble geleidet ned i en buss Når bussen stanset fulgte vi bare etter de foran, gikk gjennom passkontroll og straks var vi i bagasjehallen. Så her har vi fulgt etter feil folk. Heldigvis FT for å komme inn igjen, mye folk her på morgenkvisten. Fint vær rundt flyplassen Gikk til the Loft og fant meg et soverom for noen timer. Nå gjenstår det bare siste strekket med Sas Plus hjemover. Det dropper jeg å rapportere fra. Så da har vi kommet til veis ende med dette reisebrevet, og takker for følget
Safari er en del av Kiwi https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/xM9En/snart-er-safari-butikkene-historie
Takk for turen. Det blir GVA-MAN-OSL hjem for meg og en av juniorinnene når vår tid kommer. Håper KQ (jeg uttaler det k*k) slipper mer enn 2 saver awards...
Ser de har en her. Butikken er også på Viatrumf. https://www.fruugonorge.com/2024-pe...MI292Z9YS4gwMVzguiAx0PbAqDEAQYBiABEgL5yPD_BwE