Nokre om og men i samband med reisa
Denne reisa kjøpte eg yr av iver då SAS endå hadde businessbillettar ute til sals for pluss-prisar, altså i månadsskiftet april/mai. Eg ville med andre ord testa SAS business til prisen av SAS pluss.
Som den oppmerksame lesaren du er så har eg reist med KLM så langt. Det skuldast at SAS rett og slett bestemte seg for å ikkje fly til Bukarest likevel. Det skjedde allereie i juni. Først prøvde SAS seg med at dei ikkje ville gi meg nye billettar, berre refundera, fordi avreisa var så langt fram i tid. Ein ny telefon eit par dagar seinare og eg sat der med flybillettar i C-klasse hos KLM, så lett som ingenting!
Kjøpsprisen hos SAS kom vel på cirka 5 500 kr t/r. Ein ny billett kjøpt hos KLM i C ville ha kosta rundt 15 000 kr t/r då SAS ville ha meg til å kansellera. Det synst eg var litt i overkant dyrt, for å seia det sånn.
Vel, det vart tur og eg har prismessig kome greitt ifrå det, vil eg påstå. Eg har nok tjent inn færre Eurobonus-poeng enn kva eg ville ha fått med SAS, men dette poengdrysset er ikkje så halvgale, tør eg hevda:
Det er tydelegvis slutt med opptjening avrunda opp til nærmaste heile 100-tal?
Last edited: 12. nov 2025