Mhm.. Min ungkarsbolig har foreløpig ingenting på veggene og ingen gardiner.. Kona sier det er litt sterilt, så et kart vil gjøre underverker
Grei start med syv på deltar. De på tentativ får bruke helgen på å rydde litt i kalenderen, så tar jeg bordbestillingen på søndag. Vi kjører Sumo Storo.
Redd for at fasilitetene i kjeller og på Solli er bedre enn på Storo eller bekymret for at han @Nilsen skal lure deg med seg hjem? 7 stk er egentlig rimelig tamt etter de siste 3-4 treff med 20+ oppmøte .. Men blir nok bra uansett
Solli eller Storo? For meg som er så heldig å må kjøre heimatt, så stemmer eg på Storo! Men eg trur ikkje stemma mi teller mykje, då eg mest sannsynleg må forlate dykk tidleg, med nokre få promile ekstra på eurobonuskontoen! Men kona har lyst på takeaway sushi, så det kan bli litt! Oppmøte kl 18 eller er det nokon som kjem før?
Jeg liker den trygge bobblen min! Neida, helt uproblematisk å legge det til Storo hvis det er mer praktisk for noen. Finner det morsomt at når jeg har fått meg kontor på Solli, så blir plutselig Storo the shit Så kontrabeskjed, Storo it is!
Nå nå nå... Vi skal ikke forhaste oss heller. Storo stenger kl 21... En mulighet er å snuble ned til Nydalen Bryggeri etterpå. De har åpent til midnatt.. Og det passer greit for meg og @Upsaker siden vi alltid blir sist ..
Tirsdag viser seg å passe perfekt! Er det 18:00 som gjelder? Edit: Hvem minner meg på at jeg må huske å vaske t-skjorta?
Nå som jeg trodde jeg skulle klare å komme meg på jobb dagen etter for en gangs skyld. Hvor mange poeng gir Nydalen Bryggeri?