@mathiasfe har du tiltenkt deg en bok lansering under tittelen: "Fattig student med SAS-EBD status på belånt kapital" Da kjøper ihvertfall jeg boken
Eventuelt VG overskrifta: "Lånekassen sponser luksusliv med boblevin og store CO2 utslipp" MDG viser til at studenten slipper ut like mye CO2, som 450 kjøttspisere på en tur, og har spurt statsråden for høyere utdanning om en kommentar. FrP var ikke tilgjengelige for kommentar, da de var spredt rundt på de beste hotellene i Norge for møter med næringslivet.
Og fortsettelsen del 2 på VG utgaven blir: Ble tilslutt offer for norsk sosial dumping da GO mistet sine Mile Run poeng, valgte det harde livet som Nav`er med EBG LIFE i gave fra SAS, og kan treffe den 20. hver mnd på lokal puben, han er gjenkjenning med sine EBD bag tags og en har en pris løs livs historie å berette. EBG LIFE : uten ei krone betalt fra egen lomme på spandert av "de blå"
Tenker nok at det blir en VG+-sak utav det, i stede for bok. Veldig tabloid overskrift. "Her er studenten som i 2017 reiste i privatfly, fløy i første klasse og hadde diamant-kort hos SAS". Prioriteringer, mann. Prioriteringer.
Ja min intense støtte til Garage endte jo bare opp i konkurs for Garage, så her gjorde jeg store feil.
... da jeg studerte var så dyrt å fly at vi burde hatt Pandion hos NSB ... De unge har det alt for godt i dag ... og @mathiasfe får iblant betalt for å fly
Fake Lolex,jøss kan det sidestilles med å vimse rundt med EBD bag tags? Ergo de som har kjøpt/kjøper EBD bag tags, kjøpt/kjøper en/flere fake Rolllex? Hva med de som kjøper EBP da? Lærer noe nytt daglig på forumet
Bare 37 av flyvningene i fjor ble betalt for av andre enn meg selv. Men diamantkortet ble opptjent helt på egenhånd. Det er det ingen arbeidsgiver som kan ta æren for.
For min del har EBG tag vært påsatt bagasje pga info man kan fylle inn på tag og kan ikke engang huske hvor mange ganger det har reddet meg når bagasjen har blitt ettersendt!
Haha.. MDG gjorde jo en megabrøler I denne sammenheng når de definerte velgere "Hun tar gjerne en weekend i New York i ny og ne" .. Hørtes nok veldig trendy ut, men ikke akkurat miljøvennlig
Førstekandidaten for Miljøpartiet De Grønne i Rogaland Anna Kvam er ofte i Oslo for å drive valgkamp: Togturene har kostet henne og partiet 20.000 kroner og 300 timer på toget. Tilsvarende reiser med fly ville kostet henne 12.000 kroner og bare halvparten av tiden – inkludert den tiden hun ville brukt på å komme seg til og fra flyplassen. Hennes konklusjon er Jeg synes det er svært vanskelig som politiker å skulle be folk om å ta toget når det er så dyrt og man taper tid på det Så kommer det enda en idiot: Assisterende direktør Kjell Werner Johansen i Transportøkonomisk Institutt (TØI) tror et bedre togtilbud kan bidra noe til at folk i større grad velger tog. Men han legger mest vekt på et langt mer upopulært tiltak: - Flyreiser må bli dyrere og tilbudet dårligere Kan noen svare på følgende spørsmål hvem i huleste STEMTE på MGD?