om 1 million EB challengen ikke er nok har man nå mulig til å melde seg på og bli "Årets trumfer" I denne unike konkurransen vil vi velge ut 4 Trumf-medlemmer* som får delta i en konkurranse som består av 3 ulike sparegrener og en stor finale hvor det hele avgjøres. Vi inviterer til innspilling i Oslo 14. og 15. november og du må være tilgjengelig i Oslo de to dagene mellom 08:00 og 16:00. Vi dekker reise og hotell-opphold**. Det blir produsert 4 episoder som vises på Trumf sine kanaler hver søndag i advent og i sosiale medier***. https://www.trumf.no/arets-trumfer?...lJaLptYtDVr5qivl-c_aem_fbVbKmLdyfTRyDiG3md5dQ
Jeg er glad i trumf og bonusjaget, men jeg tror ikke jeg er så glad i Trumf at jeg orker å være en del av markedsføringsplanen deres. Ikke en gang for potensielle 675.000 eurobonuspoeng.
Jeg orker ikke å treffe talspersonen deres for 1 million poeng engang. Han virker ganske rævva! Og hvordan i helvete skal man konkurrere i trumfsparing? Alle på det forumet her er jo bedre enn vinneren uansett. Jaja. Rant over!