Årets trumfer - vinn 50 000 trumf

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Lars J, 23. okt 2024.

1. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    om 1 million EB challengen ikke er nok har man nå mulig til å melde seg på og bli "Årets trumfer"

I denne unike konkurransen vil vi velge ut 4 Trumf-medlemmer* som får delta i en konkurranse som består av 3 ulike sparegrener og en stor finale hvor det hele avgjøres.

Vi inviterer til innspilling i Oslo 14. og 15. november og du må være tilgjengelig i Oslo de to dagene mellom 08:00 og 16:00. Vi dekker reise og hotell-opphold**. Det blir produsert 4 episoder som vises på Trumf sine kanaler hver søndag i advent og i sosiale medier***.

https://www.trumf.no/arets-trumfer?...lJaLptYtDVr5qivl-c_aem_fbVbKmLdyfTRyDiG3md5dQ

2. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,228
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er glad i trumf og bonusjaget, men jeg tror ikke jeg er så glad i Trumf at jeg orker å være en del av markedsføringsplanen deres. Ikke en gang for potensielle 675.000 eurobonuspoeng.

Last edited: 23. okt 2024
  3. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg orker ikke å treffe talspersonen deres for 1 million poeng engang. Han virker ganske rævva! Og hvordan i helvete skal man konkurrere i trumfsparing? Alle på det forumet her er jo bedre enn vinneren uansett. Jaja. Rant over!

Sykkelthor, Sonictravel and holmen like this.

Del denne siden