Da ser jeg frem til parallellsmaking av -07 årgangen, detaljerte og clairvoyante smaksnotater (så lenge det varer...)
....det gjør jeg også! Dersom akevitt-toner er gjennomgående i de forskjellige champisene er dere unnskyldt... Ha en god tur til HKG....håper bolaget skjønner hvor heldge de er som har kunder som dere og yter sørvis deretter!
Purser Ole Kalander - som umiddelbart ble hetende Jole Kalender - mekket Gosset som pre departure drink: «med mig så er det alltid så». Han hadde selvfølgelig fått med seg at det var 7 stk EBD på første radene. Vi liker Jole. Måtte det vare hele veien frem.
Uten og vite sikkert selv antar jeg det er en (god) unnskyldning(for de hjemme) for å dra på tur og bruke masse penger på champange og stasligheter
Vi er en ansvarlig miljøbevisst familie, så resten av familien kan desverre ikke være med på slike turer. Da ville vårt Co2 utslipp blitt waaay to high. Så sånn er det
Heldig med flyet forresten: ser RKP er på vei til CPH fra HKG nå. Kunne raskt blitt den om dere var en dag senere
Champagnen gikk vi tom for et par millimeter (på kartet) øst for Moskva. Tilgjengelig båndbredde forsvant dessverre lenge før. Nå som folk flest sover, er vi "på nett" igjen. Et par timer på øyet har vi fått også. Sikkert like greit, da noen av oss kanskje fikk et snev av tretthet underveis. Det ryktes om en kar som slengte en Anton Berg-marsipan rett i munnen uten å ta av sølvpapiret. En annen kar (nevner fremdeles ingen navn) måtte da med håndmakt penetrere (*host*) kjeften på førstnevnte, for å berge dagen.
SASDC8 bemerket capsen til styrnannen, som ramlet bakom en tur. Det viste seg at den hadde han fått fra datteren, som var ombord Helge Ingstad. Eplet som ramlet ikke så langt fra stammen osv...
Enig der ... Blir helt forvirret i mitt lille hode ... trang på forhånd men det er trangere nå! 13. januar 2018 satt jeg på en bar på LHR (eller var det en lounge) og @Tore proklamerte at Årsmøtet2018 ville finne sted i Hong Kong 16.-19.11! ... og nå viser det seg at det var @Tore sin versjon av Fake news? Du verden! Håpe noen med større troverdighet kan meddele hva som er Årsmøte2019 og hva som er for Novisenes Årsmøte2019 ... kan noen ta dette opp med rette vedkommende? Er det rart vi drikker?