God fredag. En stund til OSL, men etter hvert blir det to flyturer. Har fått den muligens ikke helt gjennomtenkte ideen å besøke alle regionene i Finland, så starter med noen denne helgen.
God morgen fra SK332, på vei til TRD for å løse opp i logistikkproblemer knyttet til leiebilens ladesammenbrudd. Interessant observasjon i dag. Jeg sitter med frokost i loungen og ser i appen at boarding er startet 7:25 (flyet skal gå 8:00), jøss tenker jeg, pakker ned og går til gate. Der er det tomt, alle ombord? SAS representant ved gate forteller at de på morgenen prøver å starte boarding så tidlig som mulig for å få dagens første ruter avgårde i god tid. God ide, bortsett fra at det hjelper lite når passasjerene ikke dukker opp før de må. Boarding completed 7:41. Vi ventet 5 min på de to siste. Men altså, godt initiativ
God morgen fra Amsterdam, endelig hjemreise etter litt for mye farting som startet med en tur til Madrid søndag. Skulle egentlig med LH via MUC men siden jeg har rekvalifisert for HON så er det snarveien rett hjem med SK822 om noen timer. Det blir «nok» reising de neste ukene så trenger ikke noen omvei nå. God helg folkens
God morgen fra akkurat innenfor ring 2. Nå starter litt reiseaktivitet de neste ukene med båte MIL (MXP ned og LIN hjem), solkysten (BGO) og mordor (TRD). I tillegg skal kredittkortet få kjørt seg litt i helgen, håper det klaffer med Inter-Liverpool og Inter-Arsenal, i tillegg til potensiell bortekamp i Dortmund. I tillegg skal Brann få vite hvem de skal møte i Europa. Kan bli en bra reisehøst det her
God morgen fra kontoret i finværet i nordvest. Denne uka har vært en blanding av tjeneste i HV og litt annen jobb. Så nå må det forsømte på den vanlige jobben tas igjen. Men skal nok få skviset inn litt tid til å søke etter flybilletter allikevel. Er på jakt etter flybilletter hjem igjen fra østen, men med Skylaget er det mildt sagt utfordrende. Kanskje jeg har mere flaks på vinlotteriet senere idag.... Snart helg nå
God formiddag fra Grenland. Frihelg og pissregn. Ypperlig vær for indretjeneste, og flyfikling. SAS har nå i flere dager sagt "oops noe er feil" når jeg prøver å se pointsharing gruppen min. SK-IT altså.. Ellers er det 33 dager til vi skal til Zanzibar via LHR og NBO. Ikke fått mer enn en schedule change med Kenya air ennå- og den gikk faktisk i vår favør med kortere ventetid på NBO, jøss.. Lett nervøs for noe fuckup med Kenyanerne, etter å ha lest om andre som har fått kansellert ruter, uten noe hjelp til å komme seg videre.. Har kjøpt beste ( dyreste) reiseforsikring hos Fremtind/DNB så får se om det er noe hjelp å få hvis dritten treffer vifta Ha en topp helg
God morgen fra Scandic Holbergs plass. Godt å se vi er flere som nyter fordelene med å være bonusnisse. God fredag alle
God morgon frå Florøida. Sjølv køyrde eg i vesterled i dag, men eg møtte allikevel på austlandsveir. Det skal bli godt med helg no. I kveld skal eg leite etter flybillettar, hotell og drøyme meg vekk til varmare strok og eleverte flyturar. Rai rai!
God morgen fra en regnfull Plankeby. Kjedelig med 0-0 mot Palace i går, men sånn er nå livet. Bra innsats fra gutta. Lunsj nå, og da diller og daller mann litt med fly og poeng. Funnet en fin rute for familen på 5 til CUN neste sommer med andre flyselskap enn VS (forrige booking med dem ble kansellert grunnet bytte til kjedelig biz kabin), men usikker på om jeg vil satse på å reise dit på en familieferie under VM i fotball.... Så lar den hvile foreløpig, satser på at det dukker opp noe mer spennende utover høsten. Ellers står helgen uten planer for tur, og da vet alle småbarnsforeldre at den blir full på null komma niks allerede i løpet av kvelden i dag... God fredag folkens!
God ettermiddag fra bortekontoret. Måtte ut av huset i dag, for å delta på et viktig møte på kontoret. Det ble selvfølgelig avlyst, og flyttet til neste uke. Men det var kake i kantinen i dag, så da var det verdt turen likevel! Har endelig klart å velge seter på HAN-MXP neste år, etter mye frem og tilbake. Men på nettsiden til SAS er det fortsatt en feilmelding, som ingen hos SAS klarer å finne ut av hvorfor er der.. Det er mørkt og trist, og det regner. Skulle nesten tro man var på "Sol"-kysten. Men etter jobb skal vi på hytta, og der er det iallfall meldt opphold! Og heldigvis ingen fotball. Ha en fin en!
Bortekamper: Lille, Sturm Graz; Paok (Hellas), Bolonga Hjemme: Rangers, Midtjylland, Fenerbache, Utrecht, Kan bli en smertefull høst ...
Retur til Norge fra Heathrow. Er ikke gal nok til å betale for first class på 15 minutter Heathrow express, men det er fortsatt free upgrade for Star Alliance gold. Og det har jeg jo. Så da blir det som de engelske sier: would be rude not to